خش تعدادی از ویدئوهای بازاریابی جگوار توسط ناظر تبلیغات ممنوع شد. این آگهیهای تبلیغاتی به خاطر ستایش رانندگی خطرناك غیرمسئولانه تلقی شده است. این ویدئوها كه در وبسایت جگوار منتشر شده، ماشینهای این برند را با موسیقی تند
پس زمینه در حال حرکت با سرعت بالا و سپس حركت یك خودرو با سرعت فراوان در جادهای كوهستانی، وجود خطوط مبهم رنگی و رانندگی از میان خطوط سفید وسط جاده به تصویر میكشند. این آگهیهای تبلیغاتی با چنین متنی بر روی صفحه نمایش پایان مییابند: «جگوار، تو چقدر سرزنده و شاداب هستی». سازمان نظارت بر استانداردهای تبلیغاتی (ASA) از شكایتی علیه این ویدئوها حمایت كرد كه معتقد است این آگهیها ضمن ستایش سرعت، مردم را به رانندگی پرخطر تشویق میكنند.
جگوار لندروور در پاسخ به این ممنوعیت اعلام كرد كه این برند اشتباها پیامی را از روی نمایشگر حذف كرده كه چنین بوده است: «فیلمبرداری در جادههای بسته با یك راننده حرفهای. شما امتحان نكنید. همیشه از محدودیتهای سرعت در مناطق مختلف پیروی كنید.» این پیام مشخص میكند كه جادهها در این آگهی تبلیغاتی هنگام فیلمبرداری بسته بودهاند.
به هر حال، به گفته جگوار با وجود حذف این واقعیت، این برند اعتقادی به نمایش رانندگی ناامن یا غیرمسئولانه نداشته و هیچ نشانهای از نقض قانون محدودیت سرعت در این آگهیهای تبلیغاتی به چشم نمیخورد. جگوار پیام اصلی خود در این آگهیهای تبلیغاتی را نمایش تكنولوژی، نحوه ساخت و ویژگیهای خودروهای خود و نه سرعت آنها بیان كرد.