ویستلر(Whistler) در کانادا جایی است که بسیاری از مردم از سراسر دنیا برای اسکی کردن به آنجا میروند. یکی از موضوعات مهم در مورد این شهر میزان بارش روزانه برف است. اسکیبازان، اسنوبوردسواران و توریستها افرادی هستند که همیشه میزان برف باریده شده در این شهر برایشان مهم بوده است.
همین موضوع باعث شده است که مکدونالد برای برند قهوه فوری خود، مککافی(McCafé)دست به اجرای یک بیلبورد خلاقانه و البته هوشمند بزند. به گزارش آیمارکتور، در این ایده بیلبورد هوشمند مککافی میزان برف باریده شده را براساس حجم و ارتفاع فوم خامه روی اسپرسو نشان میدهد.
هرچقدر میزان برف بیشتر باشد، فوم روی اسپرسو حجم بیشتری دارد و در کنار آن میزان برف باریده شده با واحد سانتیمتر نمایش داده میشود. استفاده از ایده خلاقانه در بیلبورد در کشور ما کمتر دیده میشود، این درحالی است که در دیگر کشورها تلاش میشود تا از همین رسانه سنتی به شکلی خلاقانه استفاده شود.