سرمایهگذار فیلم «ردکارپت» و قائممقام مدیرعامل «کانون ایران نوین» تهیهکننده فیلم «رد کارپت» اعلام کرد: «یک کمپین تبلیغاتی برای اکران فیلم «ردکارپت» تشکیل شده تا به بهترین شکل برای اکران فیلم اطلاعرسانی و تبلیغات انجام شود.»
سپهر سیفی به ایسنا گفت: «از مدتی پیش اتاق فکری برای اکران هرچه بهتر «ردکارپت» با حضور کارگردان و تهیهکننده فیلم و طراحان و مجریان تبلیغات کانون ایران نوین و همچنین دستاندرکاران موسسه فیلمیران تشکیل شد و درباره تبلیغات هرچه بیشتر و بهتر «ردکارپت» سیاستگذاری و تصمیمگیری شد.»
او ادامه داد: «درحالحاضر کمپین تبلیغاتی برای اکران «ردکارپت» تشکیل شده و گروهی در حال کار روی اقلام تبلیغی فیلم هستند تا با توجه به همزمانی اکران با ماه رمضان و مسابقات جامجهانی، فیلم فروش خوب و موفقی داشته باشد. ما از حداکثر ظرفیت تبلیغات در سطح شهر، ایستگاههای مترو، تلویزیون و مطبوعات استفاده خواهیم کرد، چرا که معتقدیم تبلیغات نقش بسیاری در معرفی، اطلاعرسانی و ارائه یک فیلم دارد و بدون تردید در فروش آن تاثیرگذار خواهد بود. همانطور که درباره دیگر فیلمهای ایراننوین از جمله «چه خوبه برگشتی» هم این اتفاق افتاد.»