حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی، دادستان کل کشور گفت: امر به معروف ضروری و لازم بوده و برخورد با جنایات اسیدپاشی جلوه‌ای از نهی از منکر است. وی با اشاره به اسیدپاشی‌ها در اصفهان، گفت: با جنایت اسیدپاشی طبق قانون باید برخورد شود و این کار انجام خواهد شد. ان‌شاء‌الله فرد یا افرادی که دست به این جنایت زده‌اند دستگیر شوند و برای آنها مجازات سختی در نظر گرفته شود. بنای دستگاه قضایی بدون تردید این است که دادگاه‌های ما با این جنایات برخورد عبرت‌آموزی خواهند داشت.