شرکت بیمه رازی در راستای توسعه فرهنگ بیمه در کشور و آشنایی کودکان و نوجوانان عزیز با بیمه های عمر و سرمایه گذاری کتاب 2 جلدی " صندوقچه طلا " را چاپ و منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات، شرکت بیمه رازی به منظور ارتقای فرهنگ بیمه در کشور و آشنایی کودکان و نوجوانان آینده ساز کشور با مقوله بیمه به ویژه بیمه های عمر و سرمایه گذاری و تقویت موضوع آینده نگری و پس انداز بین خانواده های ایرانی کتاب 2 جلدی صندوقچه طلا را چاپ و منتشر کرده است.
در این کتاب 2 جلدی، بیمه عمر و سرمایه گذاری در قالب داستان و با زبان کودکانه معرفی شده است و علاوه بر آن طرح بیمه عمر و سرمایه گذاری آتیه فرزندان شرکت بیمه رازی و نیز طرح امید معرفی شده و نحوه تهیه آن تشریح گردیده است.
شرکت بیمه رازی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و بالا بردن دانش عمومی درباره صنعت بیمه، اقدامات زیادی را انجام داده است که از آن جمله می توان به: برگزاری کمپین ها، برگزاری مسابقه فراخوان شعار بیمه های زندگی، برگزاری نمایشگاه های مناسبتی، حمایت از طرح های ویژه و ... اشاره نمود.