جمعه, ۲۲ فروردین(۱) ۱۴۰۴ / Fri, 11 Apr(4) 2025 /
           
فرصت امروز

دو استراتژی قیمت‌ گذاری

10 سال پیش ( 1393/6/31 )
 

آیا می‌دانستید سازمان‌ها به طور کلی برای قیمت‌گذاری از دو نوع استراتژی مختلف استفاده می‌کنند؟
یکی از این استراتژی‌ها، استراتژی نفوذ در بازار است. این استراتژی بیشتر توسط شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در بازار پیرو هستند. شرکت در نخست به منظور معرفی محصول جدید خود، قیمت پایین‌تری را نسبت به سایر رقبا پیشنهاد می‌دهد تا از این طریق مشتریان را جذب کند و سپس به تدریج قیمت محصول خود را بالاتر می‌برد.

بیشتر محصولات چینی از این استراتژی استفاده می کنند.


استراتژی دیگر، استراتژی قیمت‌گذاری با هدف عصاره کشیدن از بازار است. این استراتژی بیشتر توسط شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در بازار راهنما هستند. شرکت نخست قیمتی بالا پیشنهاد می‌دهد و به تدریج از آن قیمت کاسته می‌شود. در زمان ورود جدیدترین تلفن‌های همراه برندهای معتبر معمولا از این استراتژی استفاده می‌شود و پس از گذشت مدت زمانی از ورود محصول به بازار، شاهد افت قیمت آن محصول هستیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CSrEiYhZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5تعمیر اینورترکناف سقف کناف سقف کاذبخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگ
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه