مدیر امور بازاریابی بانک شهر، ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک را از مزیت های رقابتی این بانک دانست.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدعلیرضا سیدصالحی در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با بیان این مطلب اظهار کرد: با حضور پررنگ در چنین نمایشگاه هایی شاهد رشد جایگاه رقابتی بانک شهر هستیم.
وی افزود: بانک شهر در دو سال اخیر عملکرد رو به رشدی داشته و توانسته جایگاه رقابتی خود را ارتقا بخشد که این مهم به واسطه خدماتی بوده که بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی، مشتری مداری و نوآوری در خدمات داشته است.
مدیر امور بازاریابی بانک شهر ادامه داد: باید نوآوری ها در بانکداری الکترونیک و توانمندی ها در ارایه محصولات جدید بانکی در چنین نمایشگاه هایی به مشتریان معرفی شود.
سیدصالحی با بیان این که یکی از بخش های بزرگ اقتصاد در کل دنیا که بخش بزرگی از تولید ناخالص داخلی(GDP) را تشکیل می دهد، بخش خدمات مالی بورس، بانک و بیمه است، تصریح کرد: این نمایشگاه، فرصت مناسبی برای انتقال تجربیات است و به طور حتم، خدمات جدیدی که بانک ها عرضه می کنند ، امکان تعامل چند جانبه را فراهم می کند.