پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

10 اکانت برتر لینکدین در سال 2019

4 سال پیش ( 1398/8/23 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : مت سوترن  

یکی از آمارهایی که در رابطه با تمامی شبکه های اجتماعی همواره مورد توجه بسیاری قرار می گیرد، اکانت های برتر از نظر تعداد دنبال کننده است. این شبکه اگرچه در سال 2003 در اختیار عموم قرار گرفته است، با این حال به علت این امر که یک شبکه تخصصی کسب وکار معرفی می شود، آمارهای آن اختلاف فاحشی با رقبایی نظیر فیس بوک و اینستاگرام را دارد، با این حال امسال شاهد رشدی چشمگیر این شبکه بوده ایم و پیش بینی می شود که در سال آینده نیز بتواند عملکرد به مراتب بهتری را داشته باشد. با توجه به توضیحات ارائه شده، در ادامه به بررسی 10 اکانت برتر این شبکه خواهیم پرداخت.

اکانت های برتر لینکدین

1-TED

تعداد دنبال کننده: 12.5میلیون نفر

ایده ها ارزش گسترش را دارند، شعار یکی از جذاب ترین برندهای جهان محسوب می-شود که یک مجموعه همایش جهانی بوده و افراد مختلف در آن به سخنرانی می-پردازند. حوزه های مورد بحث در آن نیز کاملا متنوع بوده و این امر به گسترش هرچه بیشتر آن کمک کرده است. درواقع همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، لینکدین یک شبکه تخصصی در زمینه کسب و کار بوده و این امر باعث شده است تا برترین حساب-های کاربری آن نیز تعلق به برندها باشد. این امر در حالی است که در شبکه های دیگر نظیر اینستاگرام، سلبریتی ها در صدر قرار دارند. این برند کار خود را از سال 1990 آغاز کرده و در ابتدا تنها در زمینه تکنولوژی فعالیت می کرد. در صفحه رسمی این برند در لینکدین، شما با ویدئو سخنرانی های منتخب، انواع پرسش ها و مقالات مواجه هستید. درواقع مدیران ارشد تد به خوبی دریافته اند که نباید صرفا مخاطب را به عنوان بازدیدکننده تلقی کرد. به همین خاطر نیز آنها همواره با مطرح کردن سوالاتی دقیق و ترغیب افراد به اظهارنظر، به شکلی کاملا تعاملی رفتار کرده اند.

مطلب مرتبط: چگونه به شیوه مؤثر از لینکدین بهره بگیریم؟

2-Google

تعداد دنبال کننده: 12.1 میلیون نفر

گوگل در سال 1998 توسط لری پیچ و سرگئی برین تاسیس شده و یکی از بزرگترین شرکت های جهان و محبوب ترین مرورگر اینترنت محسوب می شود. در مقایسه با تد، این برند تمرکز اصلی خود را بر روی پوشش اخبار قرار داده و ویدئوهای به مراتب کمتری را دارد که این سیاست کاملا براساس نیاز شرکت بوده و نباید آن را یک ضعف تلقی کرد.

3-Amazon

تعداد دنبال کننده: 8.6 میلیون نفر

آمازون در سال 1994 توسط جف بزوس تاسیس شده است. میزان موفقیت آن به حدی بوده است که در دو سال اخیر، موسس آن به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی می شود. در صفحه لینکدین این شرکت، شما تقریبا با همه چیز مواجه خواهید شد، از طرح های انجام شده برای کودکان، نحوه انجام کارها، معرفی جدیدترین اقدامات و پوشش سخنرانی های جف بزوس، تصویر ساختمان ها و کارمندان و مواردی از این قبیل همگی باعث شده است تا افراد عملا بتوانند حتی بدون هیچ گونه آگاهی قبلی، با این برند خلاق به صورت کامل آشنا شده و به طرفداران آن تبدیل شوند.

4-LinkedIn:

تعداد دنبال کننده: 8.2 میلیون نفر

رویکرد جالب لینکدین که آن را از سایر گزینه های این لیست کاملا متمایز می کند، پوشش تمامی اخبار و مطالب آموزشی مهم مرتبط با حوزه کسب وکار است. همین امر نیز باعث می شود تا طرفداران تمامی برندها، به سمت آن جذب شده و مطالبی کاملا مفید و به دور از جنبه تبلیغاتی را مشاهده کنند.

5-Microsoft
تعداد دنبال کننده: 7/8 میلیون نفر

مایکروسافت توسط بیل گیتس و پل آلن در سال 1975 تاسیس شد و یک انقلابی در زمینه فناوری شکل گرفت. نکته جالب صفحه لینکدین مایکروسافت این است که حتی از محتواهای تولیدی کارمندان خود نیز استفاده کرده و همین امر باعث می شود تا تمامی افراد، به خوبی برای فعالیت در این زمینه تشویق شوند. همچنین این شرکت برای پوشش مطالب خود، تها به یک روش بسنده نمی کند. برای مثال برای منتشر کردن یک خبر ابتدا از یک متن کوتاه، سپس از یک عکس همراه با توضیحات بیشتر و در آخر یک کلیپ استفاده می کند.

6-IBM

تعداد دنبال کننده: 6/4 میلیون نفر

این برند در سال 1911 توسط چارلز فلینت تاسیس شد. استراتژی اصلی این شرکت در لینکدین، مطرح کردن کارمندان خود است. به همین خاطر عکس ها، اخبار و دستاوردهای آنها در صدر مطالب قرار دارد.

7- Unilever

تعداد دنبال کننده: 6/2 میلیون نفر

یکی از برترین برندها در زمینه تولید کالاهی مصرفی نظیر موارد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و . . .، برند یونیلیور است. این شرکت در سال 1930 تاسیش شده است، با این حال نمی توان نام یک فرد خاص را به عنوان موسس آن تعیین کرد. علت این امر به این خاطر است که این برند حاصل ادغام دو شرکت دیگر به نام های برادران لیور و مارگارین یونی بوده است. این برند به خوبی به نقش بصری شدن اقدامات بر روی مخاطب پی برده و تمامی مطالب آن حاوی تصویر و یا ویدئو است. توجه به روان شناسی رنگ و هماهنگی آن با موضع هر یک از مطالب، از دیگر موارد جذاب صفحه لینکدین این شرکت محسوب می شود.

8-Nestle

تعداد دنبال کننده: 6میلیون نفر

بدون تردید بزرگترین شرکت تولیدکننده مواد غذایی و آشامیدنی، برند نستله است. این شرکت در سال 1866 توسط هنری نستله در کشور سوئیس تاسیس شد. سیاست اصلی این شرکت در شبکه لینکدین، ترویج فرهنگ خود بوده که در این رابطه کاملا موفق عمل کرده است.

9-Accenture

تعداد دنبال کننده: 4/4 میلیون نفر

این برند در سال ۱۹۱۳ توسط آرتور اندرسن و کلارنس دلانی تاسیس شده است در حال حاضر نیز بسیاری از برترین برندهای جهان جزو مشتریان آن محسوب می شوند. حوزه های اصلی آن نیز شامل خدمات فناوری، انواع مشاوره ها و امنیت شبکه است. نکته جذاب صفحه لینکدین این شرکت، تمرکز کافی بر روی پادکست ها است.

مطلب مرتبط: برترین استارتاپ های سال 2018 از نگاه لینکدین

10-Facebook

تعداد دنبال کننده: 4.4 میلیون نفر

فیس بوک در سال 2004 توسط مارک زاکربرگ تاسیس شده است و به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی حال حاضر جهان معرفی می شود که مالکیت برندهای مطرح دیگری نظیر اینستاگرام و واتس اپ را نیز در اختیار دارد. در صفحه لینکدین این شرکت، تمرکز اصلی بر روی به اشتراک گذاشتن مطالب است که منجر به ارتقای شغلی افراد و پیشرفت آنها خواهد شد. درواقع عقیده مدیران ارشد این شرکت این است که مخاطبان این شبکه، همگی از افراد فعال در حوزه های مختلف کسب وکار محسوب می شوند، به همین خاطر لازم است تا محتواهای تولیدشده نیز کاملا مناسب و مفید برای آنها باشد.

منبع : searchenginejournal
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TQ8W3vxq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه