پپسی با ایجاد بیش از 70 emoji منحصربهفرد روی قوطیها، بطریها و لیوانهای نوشابه خود قصد راهاندازی یك كمپین جهانی برای جلب توجه افراد در تابستان را دارد. به این ترتیب پپسی با زبانی مختصر و دیجیتال با مردم حرف میزند. به گزارش امبی ای نیوز پپسی اخیرا به موج برندهایی پیوسته است كه از این پدیده و زبان در بستهبندیهای خود استفاده میكنند. مركز طراحی پپسی با راهاندازی این كمپین قصد برقراری ارتباط میان مردم و بستهبندی برند را دارد.
كمپین فوق در 100 بازار مختلف جهان تابستان امسال راهاندازی خواهد شد. تصمیم پپسی برای طراحی این بستهبندی جدید در رقابت با كمپین «Share a Coke» كوكاكولا گرفته شد كه در راستای آن چاپ اسامی افراد به جای لوگوی كوكاكولا امكان به اشتراكگذاری این بطریها با دوستان و اعضای خانواده را به وجود آورد.