دوشنبه, ۵ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 26 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

پپسی با ایجاد بیش از 70 emoji منحصر‌به‌فرد روی قوطی‌ها، بطری‌ها و لیوان‌های نوشابه خود قصد راه‌اندازی یك كمپین جهانی برای جلب توجه افراد در تابستان را دارد. به این ترتیب پپسی با زبانی مختصر و دیجیتال با مردم حرف می‌زند. به گزارش ام‌بی ای  نیوز پپسی اخیرا به موج برندهایی پیوسته است كه از این پدیده و زبان در بسته‌بندی‌های خود استفاده می‌كنند. مركز طراحی پپسی با راه‌اندازی این كمپین قصد برقراری ارتباط میان مردم و بسته‌بندی برند را دارد.

كمپین فوق در 100 بازار مختلف جهان تابستان امسال راه‌اندازی خواهد شد. تصمیم پپسی برای طراحی این بسته‌بندی جدید در رقابت با كمپین «Share a Coke» كوكاكولا گرفته شد كه در راستای آن چاپ اسامی افراد به جای لوگوی كوكاكولا امكان به اشتراك‌گذاری این بطری‌ها با دوستان و اعضای خانواده را به وجود آورد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4VoRT3lW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه