شنبه, ۳ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sat, 23 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز
مروری بر کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی آنلاین

هوش مصنوعی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

1 ماه پیش ( 1403/7/7 )

استفاده از هوش مصنوعی در طول سال های اخیر بسیار رایج شده است. به طوری که حتی کاربران عادی نیز برای کارهای روزمره از این ابزار کلیدی استفاده می کنند. در این میان شاید یکی از مهمترین نکاتی که به ذهن هر بازاریابی می رسد، کاربردهای این فناوری در دنیای مارکتینگ است. خب هر بازاریابی به دنبال استفاده از تازه ترین دستاوردهای دنیای بازاریابی در دنیای کنونی است. این امر می تواند به شما برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف کمک کرده و همچنین هزینه ها را نیز کاهش دهد.

در حالی که خیلی از بازاریاب ها خیال می کنند هوش مصنوعی قرار است تمام کارهای مورد نیازشان را سر و سامان دهد، ما در این بخش قصد داریم اندکی متفاوت تر به ماجرا نگاه کنیم. خب راستش را بخواهید، هوش مصنوعی اصلا چنین کاربردهای حیرت انگیزی ندارد. در عوض ابزاری کمکی برای بازاریابی بهتر و هرچه دقیق تر محسوب می شود. این مسئله ای است که می تواند شرایط شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشیده و کارتان را نیز ساده تر سازد. البته به شرط اینکه دقیقا بدانید در چه حوزه هایی می توانید روی هوش مصنوعی حساب باز کنید. 

ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به برخی از مهمترین کاربردهای هوش مصنوعی در دنیای بازاریابی داشته باشیم. اینطوری شما مثل مربی فوتبالی خواهید شد که دقیقا می داند چطور و کجا باید از بازیکنانش استفاده کند. وگرنه اصلا بعید نیست طوری ترکیب تان را به میدان بفرستید که شش تایی شوید!

تب هوش مصنوعی در شبکه های اجتماعی

هوش مصنوعی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی

ابزارهای مربوط به هوش مصنوعی در طول چند سال اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده اند. به طوری که در طول سال های اخیر بسیاری از بازاریاب ها به سوی استفاده از آن تمایل پیدا کرده اند. در این میان برخی از شبکه های اجتماعی مثل ایکس یا فیس بوک نیز در صدد طراحی هوش مصنوعی ویژه خودشان برآمدند. این مسئله ای بود که برای بسیاری از کسب و کارها و حتی کاربران عادی شبکه های اجتماعی جذاب به نظر می رسید. نکته کلیدی در این میان تلاش برای استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی به سود کسب و کار بود. 

مطلب مرتبط: بازاریابی با هوش مصنوعی: اشتباهاتی که نباید تکرار کرد

این روزها کاربران در زمینه تجربه هوش مصنوعی تقریبا ماهر شده اند. به همین خاطر انتظارات بسیار زیادی از برندها در این رابطه دارند. این یعنی شما باید خودتان را برای ارائه تجربه ای مناسب به مخاطب آماده سازید. این مسئله ای بود که شبکه های اجتماعی خیلی زود بدان جواب دادند. با این حساب اصلا بعید نیست بازاریاب ها نیز احساس نیاز فوری برای استفاده از این فناوری داشته باشند. 

ما در روزنامه فرصت امروز استفاده از هوش مصنوعی در زمینه بازاریابی را همراه با دو مزیت مهم می دانیم. اول از همه فرصت صرفه جویی در زمان که به شما برای بهبود کارتان کمک خواهد کرد. خب این مسئله می تواند شرایط شما در بازار را به طور قابل ملاحظه ای تغییر دهد. کمتر برندی این روزها زمان کافی برای رسیدگی به همه کارها دارد. به علاوه، مسئله صرفه جویی در هزینه ها را نیز نباید فراموش کرد. به همین خاطر ضروری است که برنامه ریزی درست و حسابی برای کارتان داشته باشید. هوش مصنوعی در این میان فرشته نجاتی است که سال ها منتظرش بودید.

هوش مصنوعی در بازاریابی: کاربردها و روش ها

هوش مصنوعی در بازاریابی

استفاده از هوش مصنوعی در دنیای بازاریابی کار ساده ای به نظر می رسد، اما اگر کمی دقیق تر به ماجرا نگاه کنیم، دیگر چندان هم ساده نخواهد بود. خب این روزها بسیاری از کارآفرینان دردسرهای زیادی برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف دارند. به علاوه، هوش مصنوعی نیز برخی باگ های اساسی دارد که باید مد نظر قرار دارد. اشتباهی که خیلی از بازاریاب ها مرتکبش می شوند، رها کردن تمام مسئولیت ها و دلخوشی به هوش مصنوعی است. این امر می تواند شرایط شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف را به طور معناداری تغییر دهد. به همین خاطر ضروری است درک درستی از شرایط و نحوه اثرگذاری بر روی مخاطب با استفاده از هوش مصنوعی داشته باشید. 

ما در ادامه سعی می کنیم تصویری تا حد امکان واقع گرایانه از وضعیت شبکه های اجتماعی ترسیم کنیم. این مسئله به شما کمک خواهد کرد تا هرچه ساده و کاربردی تر از این فناوری به سود خودتان استفاده کنید. یادتان نرود، محور اصلی بحث استفاده از این فناوری برای کاهش هزینه های بازاریابی و صرفه جویی در زمان است. پس اصلا نباید وضعیت را به صورت دیگری مورد بررسی قرار دهید. وگرنه کارتان با چالش های زیادی همراه خواهد شد. 

تولید محتوا: آرزویی قدیمی

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از حوزه های بی نهایت پرطرفدار در رابطه با هوش مصنوعی محسوب می شود. بسیاری از بازاریاب ها عاشق تولید محتوا در یک چشم به هم زدن هستند. با این حال شما نمی توانید کاملا به این ابزارها دل خوش کنید؛ چراکه هوش مصنوعی از نقطه صفر محتوایی را برای شما تولید نخواهد کرد. در عوض باید دست کم ایده یا محورهای اصلی محتوا را پس ذهن داشته باشید. آن وقت هوش مصنوعی کمک تان خواهد کرد تا از محتوایی ساده و معمولی به سوی محتوایی حیرت انگیز حرکت کنید. این مسئله به شما کمک شایانی برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف تان خواهد کرد. پس ضروری است نکات کلیدی در رابطه با تعامل درست و حسابی با مخاطب را به خوبی رعایت نمایید. این مسئله می تواند به شما کمک کند تا سطح بهتری از اثرگذاری بر روی مخاطب را تجربه کنید. در واقع اینجا ما با سطحی از همکاری میان عامل انسانی و هوش مصنوعی رو به رو هستیم. 

مطلب مرتبط: کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی

فراموش نکنید، فعالیت در دنیای کسب و کار همیشه باید همراه با ایده های مناسب و درجه یک باشد. این یعنی در حوزه بازاریابی نیز ضروری است از ایده های دست اول به سود خودتان بهره ببرید. چنین راهبردی به شما کمک خواهد کرد تا بعدها در دنیای بازاریابی وضعیت تان را بسیار بهتر مرور کرده و نگران چیزی هم نباشید. 

توصیه ما در این بخش تلاش برای ارتقای کیفیت محتوای تان با استفاده از هوش مصنوعی است. مثلا اگر یک متن تبلیغاتی دارید، می توانید از هوش مصنوعی بخواهید آن را آپدیت کرده و ورژن بهتری تحویل تان دهد. به همین خاطر نباید انتظارات خلاف واقعی از این ابزار داشته باشید.

گوش دادن به مخاطب: مهمترین کار دنیا

گوش دادن به مخاطب

گوش دادن به مخاطب در شبکه های اجتماعی کار بی نهایت مهمی محسوب می شود که اتفاقا خیلی از بازاریاب ها اصلا دل خوشی از آن ندارند. به همین خاطر ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم شما باید وضعیت تان برای اثرگذاری بهتر بر روی مخاطب هدف را به طور متفاوتی مورد توجه قرار دهید. این مسئله می تواند به شما نشان دهد تا چه میزان برای بهبود رابطه تان تلاش کرده اید و مشتریان را جدی می گیرید. 

گوش دادن به مخاطب همیشه برای شنیدن انواع تعریف و تمجید نیست. خب خیلی وقت ها کارآفرینان نیاز دارند تا انتقادات را نیز شنیده و مورد توجه قرار دهند. اصلا از کجا معلوم مسیر کسب و کار شما تا اینجای راه کاملا مورد پسند مشتریان بوده است؟

گوش دادن به مخاطب یا مشتری امر مهمی محسوب می شود. با این حال معمولا فضای مناسب برای انجام چنین کاری در دسترس نیست. به همین خطر بستر شبکه های اجتماعی جذابیت بسیار زیادی دارد. این امر می تواند به شما کمک شایانی برای بهبود رابطه تان با مخاطب هدف نماید؛ چراکه در شبکه های اجتماعی دسترسی وسیعی به مخاطب وجود داشته و اصلا نیاز نیست کارتان را با سختی های زیادی همراه سازید. 

نکته دیگری که در این میان باید مدنظر قرار دهید، کاربردهای هوش مصنوعی برای گردآوری  پردازش حجم بالایی از اطلاعات است. این یعنی ابزار کمکی تان می تواند ساعت ها یا حتی روزها کار را در کمترین زمان ممکن ساماندهی کند. فکر می کنم شما هم به این نتیجه رسیده باشید که هوش مصنوعی ابزار بی نهایت مهمی محسوب می شود، مگر نه؟

تحلیل وضعیت بازار و شبکه های اجتماعی: پیش به سوی آینده!

تحلیل وضعیت بازار و شبکه های اجتماعی

هوش مصنوعی در زمینه تحلیل شرایط نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. احتمالا شما هم پست های مختلفی در دنیای دیجیتال درباره پیش بینی هوش مصنوعی از آینده دیده اید. مثلا گاهی اوقات در قالب پرامت از هوش مصنوعی خواسته می شود آینده دنیا را به تصویر بکشد. این کارها شاید برای تفریح انجام شود، اما یک سوی جدی هم دارد. خب شما می توانید از هوش مصنوعی بخواهید آینده حوزه کاری تان را پیش بینی کند. 

مطلب مرتبط: هوش مصنوعی و بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

اگر کمی سمج بوده و حساسیت زیادی نسبت به کارتان داشته باشید، یک ایده خوب تلاش برای استفاده از تحلیل وضعیت شبکه های اجتماعی به شیوه ای متفاوت است. این یعنی شما می توانید کارتان را به ساده ترین شکل ممکن براساس استفاده از اطلاعات دقیق سامان دهید. کافی است شرحی دقیق از اوضاع کاری و بازار برای هوش مصنوعی ارائه کنید، آن وقت این ابزار امکان تحلیل سناریوهای مختلف برای آینده برندتان را خواهد داشت. این مسئله ای است که می تواند به شما برای تعامل بهتر با مخاطب تان کمک شایانی نماید.

خب تا اینجای بحث مان کاربرد مشخصی از هوش مصنوعی در شبکه های اجتماعی در میان نیست؛ چراکه پیش بینی وضعیت بازار ربط به پلتفرم های اجتماعی ندارد. با این حساب چرا اصلا این بخش را وارد مقاله کرده ایم؟ نکته اینجاست که شما می توانید مطالعه بازار را وارد شبکه های اجتماعی کرده و ترندهای احتمالی یا تغییرات مورد نظر را به بهترین شکل ممکن مورد بررسی قرار دهید. این مسئله به شما کمک خواهد کرد تا درک بهتری از شرایط بازار به دست آورده و کارتان را نیز ساده تر از هر زمان دیگری پیش ببرید. 

بسیاری از بازاریاب ها نسبت به بهترین تکنیک ها و ترندهای تولید محتوا همیشه تردید دارند. به همین خاطر اگر شما از یک ابزار کمکی خوب سود ببرید، کارتان بی نهایت ساده تر خواهد شد. این مسئله ای است که می تواند گاهی اوقات شرایط تان را از این رو به آن رو سازد.

آشنایی با ترندهای تازه در بازار همیشه جذابیت خاصی برای خودش دارد. درست به همین خاطر شما باید روش های مختلف در این راستا را امتحان کنید. یکی از شیوه های مطمئن در این میان اعتماد به هوش مصنوعی و توانایی تحلیلی اش است. اینطوری کارتان خیلی ساده تر پیش رفته و دیگر نیازی به نگرانی در این میان نخواهد بود. 

شناسایی اینفلوئنسرهای مناسب: انتخابی دقیق و بی حاشیه

شناسایی اینفلوئنسرهای مناسب

یافتن اینفلوئنسرهایی که در کنار دریافت حقوق مناسب، خدمات با کیفیتی ارائه دهند همیشه کار ساده ای نیست. به خاطر اینکه خیلی از بازاریاب ها خیال می کنند باید همیشه سراغ اینفلوئنسرهایی با میلیون ها دنبال کننده رفته یا آنقدر کارشان را ارزان سرهم بندی کنند که هیچ بازگشت سرمایه ای در کار نباشد. خب حد وسطی نیز در این میان وجود دارد و آن استفاده از اینفلوئنسرهایی است که نه با میلیون ها فالوور حسابی گران هستند و نه هیچ فالووری ندارند. این کاری است که نیازمند شناخت درست و اصولی مخاطب هدف خواهد بود. به همین خاطر اگر حواس تان نباشد، خیلی زود با دردسرهای زیادی رو به رو می شوید. این مسئله می تواند شرایط را برای شما به طور متفاوتی رقم بزند. به همین خاطر باید همیشه حواس تان را جمع کرده تا یک وقت کلاه سرتان نرود. 

یکی از نکات جالب درباره هوش مصنوعی توانایی آن برای شناسایی اینفلوئنسرهای خوب است. کافی است نیازها و انتظارات تان را توضیح داده و سپس فهرستی از اینفلوئنسرها دریافت کنید. البته گاهی اوقات ماجرا از این هم جذاب تر می شود؛ چراکه هوش مصنوعی توانایی تغییر معادلات به طور حیرت انگیزی را دارد. این یعنی شما می توانید نسل تازه ای از اینفلوئنسرها را نیز مشاهده کنید. هوش مصنوعی‎ که با شناخت درست از سلیقه کاربران دست به تولید محتوا در قالب یک اکانت زده و خودشان بدل به اینفلوئنسر می شوند. 

امروزه برخی از شرکت ها در زمینه توسعه هوش مصنوعی به شیوه ای فراتر از حد انتظار فعالیت دارند. نتیجه این کار ظهور نسل تازه ای از اینفلوئنسرهایی است که وجود خارجی نداشته و کاملا هوش مصنوعی هستند. چنین امری به شما کمک می کند همکاری ارزان و صدالبته دقیق تری با مخاطب هدف داشته باشید. شاید به همین خاطر استفاده از هوش مصنوعی می تواند اوضاع تان را کاملا تغییر دهد. 

مطلب مرتبط: هوش مصنوعی و بازاریابی فوق سریع

برنامه ریزی مالی در حوزه تبلیغات: حسابداری بی چون و چرا

برنامه ریزی مالی در حوزه تبلیغات

حسابداری و برنامه ریزی مالی برای بسیاری از بازاریاب ها شبیه یک بلای آسمانی است. به طوری که خیلی از بازاریاب ها اصلا دوست ندارند در این رابطه دخالت کرده و کارشان را براساس محاسبات مورد نظر پیش ببرند. متاسفانه برخی از بازاریاب ها با دست فرمان های اشتباه یا عجیب با انواع بدهی مالی رو به رو می شوند. خب وقتی شما بودجه کافی برای بازاریابی کلان و پرزرق و برق را ندارید، اصلا نباید روی آن اصرار داشته باشید. این مسئله ای است که می تواند شرایط شما را به طور قابل ملاحظه ای دشوار سازد. 

ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم شما برای تعامل بهتر با مخاطب تان هم که شده باید تبلیغات تان را براساس بودجه در دسترس طراحی کنید. خب مشاهده برندی که یکهو وسط کار بودجه اش تمام شده و کمپین تبلیغاتی اش وسط راه می ماند، اصلا تجربه لذت بخشی نیست. درست به همین خاطر ضروری است کمی هم که شده کارتان را با دقت بیشتر جلو ببرید. اینطوری شاید نقطه امیدی برای بهبود کارتان در دنیای کسب و کار باقی بماند. 

سوال اصلی در این میان نحوه مشارکت هوش مصنوعی در زمینه تبلیغات است. در واقع این فناوری چطور به شما برای بهبود کارتان در حوزه مالی کمک خواهد کرد؟ خب این مسئله ریشه در توانایی پردازش بالای هوش مصنوعی و پدیده یادگیری ماشینی دارد. به طوری که پس از مدتی این ابزار به خوبی با شرایط کسب و کار شما آشنا شده و حتی توصیه های مشخصی برای بهبود کارتان نیز خواهد داشت. این مسئله در بلندمدت از شما یک برند بی نهایت جذاب در تعامل با مخاطب تان خواهد ساخت. پس لازم نیست خیلی نگران باشید. 

اگر شما در زمینه برنامه ریزی مالی همیشه مشکلات زیادی برای برندتان به بار می آورید، شاید حالا زمان بهبود شرایط فرا رسیده باشد. می توانید روی هوش مصنوعی به عنوان ابزاری برای بهبود وضعیت تان حساب کرده و نشان دهید تا چه میزان امکان بهره مندی از فرصت های تازه را دارید. 

خدمات مشتری: همیشه در کنار مشتریان

خدمات مشتری

استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان محلی برای ارائه خدمات جانبی و پس از فروش ایده جذابی محسوب می شود. با این حال چالش اصلی تمایل مشتریان برای استفاده 24 ساعته از این خدمات و ناتوانی بازاریاب ها در تامین آن است. خب بازاریاب ها و ادمین ها نیز مثل هر آدمی نیاز به خواب و استراحت دارند. این یعنی برخی از ساعت های روز خبری از ارائه خدمات از سوی آنها نخواهد بود. این مسئله می تواند شرایط را در دنیای کار کمی متفاوت تر سازمان دهد. 

ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم شما برای اینکه کارتان در زمینه خدمات مشتری را متحول سازید، نمی توانید فقط و فقط روی عامل انسانی تمرکز کنید. یک ایده بهتر در این میان تلاش برای استفاده از هوش مصنوعی است. این یعنی می توانید از هوش مصنوعی به عنوان ابزاری کلیدی برای بهبود اوضاع تان سود ببرید. 

خب هوش مصنوعی دیگر نیازی به استراحت نداشته و همیشه جواب های دقیقی دم دست دارد. به همین خاطر اگر روی آن حساب ویژه ای باز کنید، اصلا ناامیدتان نخواهد کرد. این مسئله می تواند به شما برای بهبود کارتان کمک شایانی نماید؛ چراکه کاربران از پاسخ های دقیق و کاربردی بیشتر استقبال خواهند کرد. امری که شاید یک بازاریاب یا ادمین ساده نتواند تامین کند. به همین خاطر استفاده درست و کلیدی از هوش مصنوعی کارتان را بهبود می بخشد. این نکته ای است که می تواند برای شما جذابیت زیادی به همراه داشته و اوضاع را متفاوت سازد. پس بد نیست همیشه نیم نگاهی به آن داشته باشید. 

یادتان نرود، سپردن کاملا یک کار به هوش مصنوعی می تواند دردسرهای زیادی برای تان به همراه داشته باشد. به همین خاطر ضروری است تا حد امکان از این ابزار با احتیاط استفاده کنید. این یعنی همیشه خودتان بر روی کارهای آن نظارت داشته و اوضاع را به طور بهتری مورد واکاوی قرار دهید. این مسئله می تواند شرایط تان را به شیوه ای متفاوت رقم بزند. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، هوش مصنوعی فناوری بی نهایت کاربردی محسوب می شود، اما نباید آن را به تنهایی مورد استفاده قرار دهید. استفاده از عامل نظارتی یعنی همان نیروی انسانی در این میان ضروری خواهد بود. این مسئله به شما کمک می کند تا وضعیت بهتری در تعامل با مخاطب داشته و جلوی بروز مشکلات بعدی را نیز بگیرید. 

مطلب مرتبط: تغییرات دنیای بازاریابی با هوش مصنوعی

زمان بندی انتشار پست: اتوماسیون تا بی نهایت

زمان بندی انتشار پستv

آیا تا حالا برای تان پیش آمده زمان انتشار یک پست را به درستی ندانید؟ خب بسیاری از شبکه های اجتماعی زمان پیک استفاده متفاوتی دارند. این امر می تواند شرایط را برای شما به گونه ای متفاوت رقم بزند. به همین خاطر ضروری است از روندهای متفاوتی در زمینه تعامل با مخاطب سود ببرید. 

یادتان باشد، بازاریاب ها زمان بی نهایتی برای درآوردن ته توی زمان مناسب برای انتشار محتوا در انواع شبکه های اجتماعی ندارند. به همین خاطر ضروری است شما به عنوان یک بازاریاب یا مدیر حرفه ای از ابزاری کمکی سود ببرید. این یعنی هوش مصنوعی می تواند کمک شایانی به شما نماید. خب این ابزار به شما کمک می کند تا روند اثرگذاری بر روی مخاطب را بسیار بهتر دنبال کنید؛ چراکه توانایی شناخت دقیق از حال و هوای یک پلتفرم و همچنین ارزیابی عملکرد سایر برندها در این فضا را دارد. اینطوری شما با بهترین زمان بندی ممکن در زمینه انتشار محتوا رو به رو خواهید شد. مسئله ای که شاید از مدت ها قبل نوعی آرزوی بزرگ برای بازاریاب ها محسوب می شد و حالا بدل به واقعیت شده است. 

به طور کلی هوش مصنوعی میزان دقت نظر کارها را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داده است. به همین خاطر ضروری است از آن برای بازاریاب بهتر استفاده کنیم. شاید مهمترین مسئله در این میان استفاده از آن در جای مناسب باشد. به طوری که افق های روشنی برای بازاریابی برند باقی بگذارد. تشخیص زمان مناسب برای انتشار محتوا یکی از این موارد کلیدی است که باید همیشه بدان توجه نشان دهید. 

سخن پایانی

اصول و روش های استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی

بازاریابی و تولید محتوا در دنیای کنونی بدون هوش مصنوعی تقریبا بی معناست. این مسئله در پیوند با وضعیت شبکه های اجتماعی اهمیت بیشتری پیدا می کند. خب این روزها کلی برند در پلتفرم های اجتماعی حضور دارند. با این حساب میزان بالای رقابت فرصت اشتباه کردن به هیچ برندی نخواهد داد. به همین خاطر ضروری است کارتان را به شیوه ای متفاوت پیش ببرید. 

شما الان اطلاعات درست و اصولی درباره کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی شبکه های اجتماعی دارید. این یعنی می دانید کجاها این ابزار به کمک تان می آید و کجا نباید حساب ویژه ای روی آن بکنید. این مسئله می تواند برای شما چالش های زیادی به همراه داشته باشد. با این حال بهتر است خیلی وسواس گونه روی آن تمرکز نکنید؛ چراکه می تواند شرایط تان را حسابی متفاوت سازد. بازاریابی هنوز هم با عامل انسانی گره خورده است. پس لازم نیست خیلی سختگیری به خرج داده و شرایط را به شیوه ای متفاوت بررسی کنید. تنها نکته کلیدی در این میان استفاده از هوش مصنوعی به عنوان ابزار کمکی کلیدی است.

مطلب مرتبط: بازاریابی مناسبتی با کمک هوش مصنوعی

من و همکارانم در روزنامه فرصت امروز امیدواریم نکات مورد بحث در این مقاله کمکی هرچند کوچک به شما برای آشنایی با اصول و روش های استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی کرده باشد. مثل همیشه اگر سوالی در رابطه با نکات مورد بحث در این مقاله داشتید، کارشناس های ما همیشه آماده تعامل با شما هستند. پس تعارف را کنار گذاشته و با ما در ارتباط باشید.

منابع:

https://www.sprinklr.com

https://www.semrush.com

https://icuc.social

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oP9YEhSp
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه