معاونت انفورماتیك بانك ایرانزمین گفت: 85 درصد از تراكنشهای بانكی، خارج از شعبه و از بستر ATM یا POS، درگاههای اینترنتی، تلفن بانك، اینترنت، همراه بانك و ... انجام میشود كه نشانگر اهمیت نقش انفورماتیك در بانكداری امروز است.
به گزارش روابط عمومی بانک ایرانزمین، محمد مقدم، معاون انفورماتیك بانك ایرانزمین در همایش سراسری مدیران گفت: بخش فناوری اطلاعات نقش سنگینی در پیشبرد اهداف بانك دارد و موفقیت یا عدم موفقیت بانك، در گرو آماده بودن بستر فناوری اطلاعات است.
مقدم در خصوص نقش انفورماتیك در دنیای امروز بیان كرد: ۳۰ درصد نقدینگی كشور آمریكا در دست شركتهای دارای تكنولوژی است كه این نشانگر اهمیت این موضوع در دنیا است.
معاونت انفورماتیك بانك ایران زمین درباره ترسیم چشمانداز برای آینده گفت: شناخت محیط درونی و بیرونی، فرصتها و تهدیدها و نقطهنظرات مدیران و نهایتا چالشهای استراتژیك به ما كمك میكند تا چشماندازی از آینده سازمان را ترسیم كنیم.
وی در پایان توضیحاتی نیز درباره توسعه و ترویج بانكداری الكترونیكی، چابك سازی نرم افزاری جهت طرحهای آتی بانك، بالابردن دانش فنی و تخصصی همكاران، بازسازی كادر نیروهای فنی از لحاظ كیفی و كمی هم در تهران و هم در استانها، ایجاد دفتر كنترل پروژه، افزایش دستگاههای خودپردازها و POS ها ارائه كرد.