جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید نرم افزار حسابداری ارزان

قیمت نرم افزار حسابداری بر اساس فاکتورها و مولفه های مختلفی تعیین می شود. در واقع شرکت های برنامه نویسی نیازهای کسب وکارها را شناسایی و بر اساس آن ها برنامه های حسابداری مختلفی را تهیه می کنند. حالا این شرکت ها برای هر مجموعه ای مثل یک فروشگاه یا یک شرکت تولیدی بزرگ نرم افزارهای مخصوصی تهیه کرده و هرکدام از آن ها را با قیمت های متفاوتی در اختیار مشتریان گذاشته اند. اگر می خواهید با شیوه قیمت گذاری نرم افزارهای حسابرسی بیشتر آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

نرم افزار حسابداری چیست؟

بگذارید قبل از اینکه بخواهیم درباره روند تعیین قیمت نرم افزار حسابداری صحبت کنیم، در مورد این نرم افزارها توضیحاتی بدهیم تا با آن ها بیشتر آشنا شوید. نرم افزارهای حسابداری در واقعی گونه ای از برنامه های رایانه ای یا کامپیوتری هستند که به حسابداران، مدیران و مجموعه ها کمک می کنند تا فرایند حسابرسی های سازمان را به گونه ای بهتر مدیریت نمایند. این نرم افزارها بسیاری از امور مالی شرکت ها را به صورت اتوماتیک و سیستمی انجام می دهند و در زمان حسابدارها صرفه جویی خواهند کرد.

انواع مختلفی از نرم افزارهای حسابداری تولید شده و هرکدام از آن ها در تحلیل و محاسبه داده های شرکت ها نقش به سزایی دارند. مثلاً نرم افزار حسابداری تولیدی که برای شرکت های تولیدی ایجاد شده اند به حسابداران کمک می کنند تا عملیات مختلفی مثل امور انبارداری، امور انتقال کالاها، مواد اولیه و ... را بررسی کرده و بر آن ها نظارت داشته باشند.

اگر قصد خرید نرم افزار حسابداری را دارید، باید نوع فعالیت و هدف مجموعه تان را بشناسید و بودجه تان را هم برای نرم افزار تعیین کنید؛ چون همان طور که گفتیم، قیمت نرم افزارها با هم متفاوت است.

 

قیمت نرم افزار حسابداری

 

روش تعیین قیمت نرم افزار حسابداری

اما قیمت یک نرم افزار حسابداری چگونه تعیین می شود؟ برای پاسخ به این سؤال در مرحله اول باید در نظر بگیریم که یک برنامه حسابداری قرار است چه کارهایی انجام دهد؟! مجموعه های برنامه نویسی معمولاً کاربرد نرم افزار را بر اساس موارد مختلفی می سنجند که در ادامه لیستشان می کنیم:

  • نوع کسبوکار
  • انواع اسناد مالی
  • فاکتورها
  • قراردادها
  • صورتحساب ها
  • ترازنامه و گزارشهای مالی موردنیاز
  • اندازه کسبوکار موردنظر
  • انواع روندهای حسابداری موردنیاز در آن کسبوکار
  • نوع حسابداری موردنیاز در آن کسبوکار

برای درک بهتر نحوه تعیین قیمت نرم افزار حسابداری بگذارید مثالی بزنیم.

روندهایی که قرار است در یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی پوشش داده شوند، نسبت به یک مجموعه و شرکت تولیدی بزرگ بسیار کمتر است، بنابراین نرم افزار حسابداری فروشگاهی نسبت به نرم افزار حسابداری تولیدی قیمت کمتری هم دارد. یا یک سیستم حسابداری صنفی قاعدتاً برای انجام امور مالی پیچیدگی های کمتری نسبت به سیستم های بازرگانی و حسابداری بزرگ پیشرو دارد و برای همین قیمت کمتری هم برای آن در نظر گرفته می شود.

برای پرداخت هزینه کمتر بابت خرید نرم افزار حسابداری، پیشنهاد می دهیم به مجموعه ها و گروه های برنامه نویسی مراجعه کنید که نرم افزارهای مختلف و متناسب با نوع کسب وکارها را تهیه می کنند. با این کار دیگر نیازی نیست که مدیران مجموعه های کوچک، نرم افزارهای حسابداری شرکت های تولیدی بزرگ را تهیه کنند و هزینه زیادی بپردازند. در واقع آن ها می توانند با تهیه نرم افزاری متناسب با نوع کسب وکارشان، هزینه های کمتری هم پرداخت کنند.

در همین راستا نرم افزار حسابداری محک، با بیش از 15 سال سابقه فروش نرم افزار حسابداری فروشگاهی، شرکتی، تولیدی و صنفی، قیمت نسبتاً پایین تری نسبت به سایر نرم افزارهای حسابداری دارد.

قیمت نرم افزار حسابداری در کسب وکارهای مختلف

همان طور که گفتیم، قیمت گذاری نرم افزارها باتوجه به نوع فعالیت مشاغل در نظر گرفته می شود و اندازه کسب وکار در تعیین قیمت نرم افزارها تأثیر زیادی دارد. اما چه کسب وکارهایی جزو مشاغل کوچک و چه کسب وکارهایی هم جزو مشاغل بزرگ به حساب می آیند؟

در ادامه یک لیست از این مشاغل برای شما آورده شده است:

قیمت نرم افزار حسابداری برای مجموعه ها و شرکت های بزرگ

مجموعه ها و سازمان های بزرگ مثل بانک ها یا مؤسسات مالی و تجاری روندهای مختلفی برای حسابرسی های مجموعه شان دارند و امور مالی شان معمولاً پیچیده بوده و برای همین نیاز به نرم افزار حسابداری بسیار قدرتمندی دارند. قیمت نرم افزارهای مخصوص این کسب وکارها معمولاً بسیار بیشتر از کسب وکارهای عادی است.

قیمت نرم افزار حسابداری برای مجموعه های کوچک و متوسط

مجموعه هایی مثل شرکت های خدماتی یا تولیدی و همچنین شرکت های پیمانکاری بهتر است از نرم افزارهای حسابداری با قابلیت های بالا استفاده کنند؛ چون این شرکت ها روندی روبه رشد دارند و با پیشرفتشان، به یک سیستم امور مالی پیشرفته هم نیاز خواهند داشت. همچنین این شرکت ها قراردادهایی تنظیم می کنند که به روندهای حسابداری مختلف نیاز دارند. قیمت نرم افزارهای مخصوص این مجموعه ها بر اساس نوع فعالیتشان تعیین می شود و نسبت به دیگر نرم افزارهای حسابداری نسبتاً بیشتر است.

قیمت نرم افزار حسابداری اصناف و کسب وکارها

مجموعه های کوچک تر در بازار نیاز به تهیه نرم افزارهای پیشرفته مثل نمونه هایی که در بالا مثال زدیم ندارند و می توانند با تهیه نرم افزارهایی که روندهای کمتری را پوشش می دهند، امور مالی مجموعه شان را مدیریت کنند. مثلاً خرده فروش ها، هایپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای یا کسب وکارهای مختلف مثل صنف لوازم التحریر، موبایل فروشی، فروش کامپیوتر و سخت افزار و ... جزو مجموعه های کوچک تر هستند.

در نرم افزارهای حسابداری اشخاص روندهای حسابداری زیادی پوشش داده نمی شود و در واقع نیازی هم به آن ها نیست؛ از همین رو این نرم افزارها کمترین قیمت را در بین انواع برنامه های حسابرسی مختلف دارند.

 

قیمت نرم افزار حسابداری

 

قیمت طراحی نرم افزار حسابداری چقدر است؟

اما قیمت طراحی نرم افزارهای حسابداری چقدر است؟ گاهی برخی شرکت ها از بعضی روندهای حسابرسی پیچیده استفاده می کنند که در نرم افزارهای حسابرسی موجود در بازار این روندها پوشش داده نشده است. درصورتی که آن ها بخواهند سفارش طراحی یک نرم افزار حسابرسی بدهند، باید به سراغ یک تیم خبره و بامهارت بروند که نه تنها در علم برنامه نویسی تجربه کافی دارند؛ بلکه با استانداردها و علم حسابداری هم آشنا بوده و می توانند نرم افزارهای حسابداری پیشرفته تولید کنند.

شرکت های نرم افزاری معمولاً بر اساس فاکتورهای مختلفی قیمت نرم افزار حسابداری را که می خواهند برای یک کسب وکار به خصوص طراحی کنند در نظر می گیرند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • نوع فناوری بهکاررفته در نرم افزار
  • کاربرد نرم افزار
  • اندازه کسبوکار موردنظر
  • روندهای حسابداری که باید در نرم افزار در نظر گرفته شود
  • زمان لازم برای تهیه نرم افزار

شرکت های برنامه نویسی معمولاً از ابزارهای گوناگونی هم برای تهیه نرم افزارها استفاده می کنند که گاهی نوع ابزارها هم در تعیین قیمت تأثیر دارند. برخی از مهم ترین ابزار کار این شرکت ها را در ادامه لیست می کنیم

  • C#
  • SqlServe
  • Excel
  • Access
  • Microsoft Visual Studio
  • DataGridview
  • Pro.v5
  • Try Catch
  • Install Sheild
  • Stimulsoft
  • و ...

 

نرم افزار حسابداری محک

 

و اما سخن آخر

نحوه تعیین قیمت نرم افزار حسابداری در ایران را به صورت کامل در طول این مطلب بررسی کردیم و درباره آن توضیحاتی دادیم. نرم افزارهای حسابرسی که حالا جزو مهم ترین بخش های کسب وکارها هستند و از آن ها حتی می توان به عنوان ستون کسب وکارها یادکرد، قیمتشان باتوجه به روندهای حسابرسی که پوشش می دهند و عوامل دیگر تعیین می شود.

پیشنهاد می دهیم اگر می خواهید امور مالی شرکتتان را نظم دهید و از بروز خطا و مشکلات مختلف در آن پیگیری کنید، حتماً یک نرم افزار حسابداری باتوجه به نوع فعالیتتان تهیه کرده و از آن استفاده نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Q6y3EkWe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه