شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با صدور مجوزه استفاده آزمایشی گوگل از پهپادهای کالارسان خود در خاک آمریکا، مردم این کشور به زودی شاهد تحویل کالاها و بسته های خود با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین خواهند بود. در پی موافقت قانون گذاران آمریکایی، شرکت آلفابت که مالکیت گوگل را در اختیار دارد از این پس قادر خواهد بود تا از هواپیماهای بدون سرنشین خود در زمینه حمل و تحویل کالاهای خریداری شده توسط مشتریان استفاده کند.

صدور مجوز مذکور در حالی صورت می گیرد که شرکت آلفابت مدت زیادی روی پروژه استفاده از پهپادهای غیرنظامی (موسوم به پروژه Wing) سرمایه گذاری کرده و هم اکنون با توجه به مجوزهای قانونی که در اختیار این شرکت قرار داده شده است، می تواند پهپادهای کالارسان خود را به صورت آزمایشی در یکی از شش منطقه ای که برای این منظور درنظر گرفته شده به پرواز درآورد.

نکته قابل تأمل در این میان هدف گذاری بلندپروازانه شرکت آلفابت و تیم توسعه تکنولوژی پهپاد آن است. این تیم اخیراً و پس از موفقیت در کسب مجوز پرواز آزمایشی پهپادهای کالارسان خود اعلام کرده که بعد از این تمام انرژی خود را بر ساخت پهپادهای دوربرد متمرکز خواهد کرد تا از این طریق بتواند پهپادهای مخصوصی برای کنترل ترافیک هوایی تولید کرده و به بازار عرضه کند. گفتنی است براساس برنامه ریزی های صورت گرفته توسط متخصصان شرکت آلفابت، پهپاد مذکور در صورت تولید از سامانه ارتباطی ارزان قیمت و قابل اطمینان برخوردار خواهد بود.

لازم به ذکر است پرده برداری از طرح جدید متخصصان آمریکایی برای توسعه صنعت تولید پهپاد و گسترش استفاده از آن در شرایطی صورت می گیرد که اداره هوانوردی فدرال آمریکا در ارتباط با استفاده از نوع تجاری هواپیماهای بدون سرنشین بسیار محتاط بوده و اعلام کرده است که هرگونه پرنده بدون سرنشین باید در ارتفاعی پرواز کند که فرد کنترل کننده قادر به دیدن خط پرواز هواپیمای مذکور باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fjcopNn5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه