پنجشنبه, ۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Thu, 22 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

اگر قصد خرید یک گوشی ارزان قیمت با به روزترین سیستم عامل اندروید (۶.۰ مارشمالو) و امکانات مناسب را دارید، این مطلب را از دست ندهید.

امروز به مشاوره خرید گوشی هایی می پردازیم که سیستم عامل آنها به صورت پیش فرض، اندروید نسخه ۶.۰ مارشمالو است؛ به این معنا که زمانی که گوشی را از درون جعبه خارج و برای نخستین بار با آن کار می کنید، بدون نیاز به به روزرسانی با اندروید۶ کار خواهید کرد.

گوشی های بسیاری نیز در محدوده قیمت زیر یک میلیون تومان نظیر سری A و J سال ۲۰۱۵ سامسونگ وجود دارد که سیستم عامل آنها اندروید نسخه ۵ است و امکان به روزرسانی به نسخه ۶ را دارند. اما در این مطلب قصد داریم نگاهی به گوشی هایی بیندازیم که به صورت پیش فرض با اندروید نسخه ۶ عرضه می شوند.

 (Samsung Galaxy J5 (2016

گلکسی جی۵ (۲۰۱۶) برخلاف مدل سال گذشته خود با بدنه فلزی عرضه شد که کمک شایانی به زیبایی و خوش دستی این دستگاه کرد. این گوشی به صفحه نمایش ۵.۲اینچی سوپرآمولد با کیفیت اچ دی، پردازنده اسنپ دراگون ۴۱۰ چهار هسته ای با فرکانس ۱.۲گیگاهرتز، ۲گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۵ مگاپیکسلی با فلاش ال ای دی، باتری ۳۱۰۰ میلی آمپرساعتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت مجهز است. جی۵ (۲۰۱۶) در رنگ های سفید، مشکی، طلایی و رزگلد به فروش می رسد که هر چهار رنگ در بازار کشورمان موجود است. گلکسی جی۵ (۲۰۱۶) را می توانید با قیمت 710,000 تومان خریداری کنید.

Huawei P9 Lite

پی۹ لایت مدتی پس از پی۹ و پی۹ پلاس معرفی و روانه بازار شد و می توان آن را یکی از بهترین میان رده های هوآوی در نظر گرفت. قاب پشتی این گوشی، پلاستیکی از جنس پلی کربنات است، اما برای اینکه کاربر حس بهتری حین به دست گرفتن گوشی داشته باشد از فریم فلزی برای دور آن استفاده شده است. در پی۹ لایت از لنز دوگانه لایکا، که در پی۹ استفاده شده بود، خبری نیست و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی جایگزین آن شده است که انصافا کیفیت عکسبرداری خوبی میان رقبای هم رده خود دارد.

رم ۳ گیگابایتی این گوشی نسبت به هم رده هایش یک سر و گردن بالاتر است و صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت فول اچ دی آن طیف رنگی گسترده ای در اختیار کاربر قرار می دهد. پردازنده این گوشی Kirin 650  است که برای کار ها و برنامه های عادی مناسب است و کاربر کمبودی حس نمی کند. پی۹ لایت را می توانید با قیمت 765,000 تومان خریداری کنید.

 LG Nexus 5X

ال جی یار دیرینه گوگل در زمینه همکاری برای ساخت گوشی های نکسوس است. جدیدترین محصول مشترک این دو کمپانی، نکسوس ۵ ایکس، با توجه به قیمت مناسبی که داشت، توانست به فروش خوبی در بازار جهانی دست پیدا کند. یکی از بهترین ویژگی های این گوشی اندروید خالص آن است که کار کردن با آن را بسیار لذت بخش تر از دیگر گوشی ها می کند.

از مشخصات سخت افزاری این محصول می توان به پردازنده اسنپ دراگون ۸۰۸ شش هسته ای (۴ هسته ۱.۴ گیگاهرتزی و ۲ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی)، رم ۲ گیگابایتی، صفحه نمایش ۵.۲ اینچی IPS LCD با کیفیت فول  اچ دی، دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی با توان فیلمبرداری 4 K، درگاه USB-C و باتری ۲۷۰۰ میلی آمپرساعتی اشاره کرد. در حال حاضر مدل ۱۶ گیگابایتی این گوشی به ندرت در بازار یافت می شود. نکسوس ۵ ایکس نسخه ۳۲ گیگابایتی را می توانید با قیمت 1,080,000 تومان با گارانتی مدیاپردازش خریداری کنید.

 Sony Xperia XA

اکسپریا ایکس ای میان رده ای جدید با طراحی زیبا و شیک از سونی است و تقریبا می توان گفت صفحه نمایش آن فاقد حاشیه در سمت چپ و راست است. هنگامی که این گوشی  را در دست خود بگیرید متوجه خوش دست بودن آن خواهید شد. از مشخصات بارز ایکس  ای می توان به صفحه نمایش IPS LCD  اچ دی ۵.۰ اینچی، پردازنده مدیاتک Helio P10  هشت هسته ای، رم ۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی، باتری ۲۳۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از MicroSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت اشاره کرد. اکسپریا ایکس ای را می توانید با قیمت 940,000 تومان خریداری کنید.

 HTC Desire 630

دیزایر ۶۳۰ طراحی زیبایی دارد و بسیار خوش دست است. در این گوشی صفحه نمایش ۵.۲ اینچ، رم ۲ گیگابایت، پردازنده اسنپ دراگون ۴۰۰، دوربین باکیفیت ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۲۲۰۰ میلی آمپرساعتی است و همچنین از MicroSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می کند و گزینه خوبی برای خرید میان رده ای با اندروید ۶ به شمار می آید. دیزایر ۶۳۰ را می توانید با قیمت 600,000 تومان خریداری کنید.

منبع : gsm.ir
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/URGNj5xD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه