چهارشنبه, ۳۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 21 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: در معاملات امروز قیمت هر اونس طلا با 12 دلار کاهش به 2507 دلار رسید این در حالی است که قیمت طلا و سکه در ایران نیز به دلیل کاهش اونس جهانی ، نرخ ارز و کاهش تقاضا و رکود به روند کاهشی خود ادامه داد.

وی گفت:در روز یکشنبه قیمت ها به دلیل تقاضای اندک در روز 13 صفر گران شد و مردم به دلیل اعتقاداتشان اقدام به خرید جزئی کردند اما متاسفانه با یک گل بهار نمی شود و دوباره بازار همانند ابتدای سال وارد رکود شده است و از روز گذشنه قیمت طلا و سکه دوباره وارد مدار کاهشی شده است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده

بذرافشان خاطر نشان ساخت با توجه به روزهای پایانی ماه و کمبود نقدینگی رکود در بازار تشدید شده است .

وی پیش بینی کرد قیمت طلا و سکه احتمالا در روزهای آینده با نوسان دو تا 5 درصدی همراه خواهد بود اما باید دید نوسان اونس جهانی و نرخ ارز به کدام سو می رود.

در بازار ایران امروز قیمت سکه طرح جدید با 250 هزار تومان کاهش ، قیمت سکه طرح قدیم با 100 هزار تومان کاهش،قیمت نیم سکه و ربع سکه نی بدون تغییر باقی ماندند. قیمت سکه های بانک مرکزی با 100 هزار تومان افزایش و هر گرم طلای 18عیار نیز با 20 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته در این لحظه داد و ستد می شود.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tpoxyFH7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه