مؤسسه تحقیقاتی انرژی NRG در یک کمپین تبلیغاتی سعی کرده مردم را نسبت به منبع انرژی حساس کند. در این کمپین تبلیغاتی با نام The Power Behind the Plug که در یکی از ایستگاههای عمومی برگزار شد، سه دسته پریز برق برای شارژ موبایل قرار داده شده و بالای هر دسته یک جمله نوشته شده است: انرژی فسیلی، انرژی باد و انرژی خورشیدی. جالب است که مخاطب قبل از دیدن نوشته، دستگاه خود را به هرجا که پریز خالی دارد متصل میکند اما پس از متوجه شدن منبع تأمین انرژی، بلافاصله گوشی خود را از پریز انرژی فسیلی خارج کرده و به دو دسته دیگر متصل میکند.
به گزارش آیمارکتور، بحث این کمپین آنجاست که به مردم اطلاعرسانی شود انرژی که توسط آنها مصرف میشود به چه طریقی تأمین شده است. آنگاه خود مردم نسبت به استفاده درست از آن حساس میشوند. این کمپین را میتوانید با هشتگ #SmartEnergyRevolution در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.