سه شنبه, ۱۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 9 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کاهش سود خالص غول گازی

9 سال پیش ( 1393/8/1 )
 

به گزارش رویترز، سود خالص بزرگ‌ترین تولیدکننده گاز جهان (گازپروم) در نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش یافت. شرکت روسی گازپروم روز سه‌شنبه (٢٢ مهرماه) اعلام کرد: سودخالص این شرکت از 582/7میلیارد روبل (واحد پول روسیه) در نیمه نخست سال ٢٠١٣ به 58/450 میلیارد روبل (1/11میلیارد دلار) در نیمه نخست امسال کاهش یافته است. در عین حال کل فروش این شرکت از 2/57 تریلیون روبل در نیمه نخست پارسال به 87/2 تریلیون روبل در نیمه نخست امسال افزایش یافته است. این در حالی است که بدهی‌های گازی اوکراین به این شرکت روسی به 215/8میلیارد روبل رسیده است.

 

شرکت گازپروم همچنین گزارش داده است که سود سه ماه دوم سال ٢٠١٤ این شرکت در مقایسه با مدت مشابه پارسال به دلیل فروش بالا و افزایش قیمت‌ها ١٣‌درصد افزایش داشته که این رشد، بدهی‌های پرداخت‌نشده توسط شرکت نفت و گاز اوکراین را جبران کرده است. شرکت گازپروم اعلام کرد: سودخالص این شرکت در سه ماه دوم امسال به 227/6میلیارد روبل (63/5 میلیارد دلار) افزایش یافته است.

درآمدهای این شرکت نیز در دوره مورد بررسی با ١٩ درصد افزایش به 1/32تریلیون روبل رسیده است. درآمدهای نیمه نخست امسال شرکت گازپروم با ٧ درصد افزایش به 1/59تریلیون روبل رسیده است. گازپروم در دوره مورد بررسی تنها 125/4 میلیارد مترمکعب در روسیه فروش گاز داشته که این رقم کمتر از 6/133 میلیارد مترمکعب گاز فروخته شده در نیمه نخست پارسال است، با این حال، درآمدها در این دوره به دلیل افزایش قیمت‌ها، بالاتر بوده است. 

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ndBp5kcw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه