جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کاشت گل محمدی

9 سال پیش ( 1394/4/1 )
 

کشت برخی گیاهان دارویی در مناطق عمده این محصولات توسط ارگان‌های ذی‌ربط همواره حمایت می‌شود؛ کلاف دوم امروز هم در خصوص یکی از محصولات کشاورزی است. در واقع به تازگی خبری منتشر شده که معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری کاشان در این خبر گفته است: دولت از سرمایه‌گذاری در توسعه کشت گل محمدی و گیاهان دارویی این شهرستان با سیاست تغییر الگوی کشت حمایت می‌کند.

34645689356

محسن فخری اظهار داشت: سیاست‌گذاری در حوزه کشاورزی با توجه به تنگناها به‌خصوص بحران آب و همچنین در نظر گرفتن ارزش افزوده محصولات و برند شهرستان است. دولت از شرکت‌هایی که در خصوص تولید نهال، بذر و مواد تکثیر استاندارد به‌صورت تخصصی در این حوزه کار کنند و ارقام اصلاح شده متناسب با شرایط شهرستان و منطقه تولید کنند حمایت می‌کند. فخری تصریح کرد: ایجاد مزارع کشت و صنعت مکانیزه گیاهان دارویی به‌عنوان مراکز ترویج علمی و فنی محصولات کشاورزی از جمله رویکردهای ستاد توسعه گل، گلاب، اسانس و گیاهان دارویی این شهرستان است.

ما هم در این کلاف با توجه به حمایت‌های ضمنی که مسئولان این شهرستان در اختیار سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان قرار می‌دهند و با توجه به وجود مرکز پژوهشکده اسانس، مرکز تحقیقات بیابان‌زدایی و گیاهان دارویی جهاد کشاورزی و واحد تحقیقات صنایع که می‌توانند چراغ راه برای ارتقای کیفی محصولات کشاورزی باشند، پیشنهاد می‌دهیم وارد عرصه کشت و فرآوری این گل‌ها و گیاهان دارویی شوید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IAKqdCcy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه