جمعه, ۱۸ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Fri, 8 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

کارهایی که یک مدیر خوب انجام می‌دهد

10 سال پیش ( 1393/7/5 )
پدیدآورنده : تهمینه سهرابی  

نقش مدیر این است که مردم را مدیریت کند که آنها کارها را انجام دهند. همچنین یک مدیر باید گروهی بسازد که بدون خودش هم به خوبی کارها را پیش ببرند و تاثیر مثبت خود را داشته باشند. البته این حرف به این معنی نیست که یک مدیر باید در طول روز پشت میز خود بنشیند و پایش را روی پایش بیندازد و نسکافه بخورد، نه! تا آنجایی که من می‌دانم اکثر مدیران به سختی کار می‌کنند و حتی ساعات بیشتری نسبت به پرسنل خود در اداره به سر می‌برند.

پس بالاخره یک مدیر چه کاری باید انجام دهد؟

یک تیم بسازید
 به‌عنوان یک مدیر نخستین کار شما این است که یک تیم بسازید. معمولا وقتی شما به مقام مدیریت می‌رسید، افرادی در محل کار شما هستند که تیم شما به حساب می‌آیند اما ممکن است شما بخواهید افراد جدیدی اضافه کنید و افرادی را تغییر دهید، عجله نکنید. قبل از هر چیزی اطلاعات خود را در مورد افرادی که در تیم فعلی شما هستند، کامل کنید و آنها را کاملا بشناسید. هیچ‌گاه این احساس را نداشته باشید که فورا باید مدیر بودن خود را نشان دهید. قبل از انجام هر گونه تغییری، عمیقا فکر کنید.

به گروه خود انگیزه بدهید
آسان‌ترین راه برای ساختن تیمی با بهره‌روی بسیار بالا این است که بتوانید به آنها انگیزه بدهید. انگیزه دادن به افراد یکی از مسائل اصلی بسیاری از مدیران است زیرا این مسئله در مورد هر فردی فرق می‌کند و راهکار جداگانه‌ای را می‌طلبد. شما به‌عنوان یک مدیر باید بتوانید موارد انگیزه‌دهی به هر یک کارکنان‌تان را بفهمید و اینکه انجام چه کاری به‌عنوان یه اهرم انگیزشی برای هر یک از کارکنان‌تان موثر است.

مدیریت روابط سازمانی
مدیران باید هماهنگ‌کننده وظایف در شرکت خود باشند، زیرا در نهایت این مدیر است که باید جوابگوی نقش نهایی شرکت تحت هدایتش باشد، روابط افراد در ارتباط با کل شرکت را بسنجد و هر کدام را در جایگاه خود هدایت کند. یک مدیر باید بتواند به‌صورت روزانه در مورد راه‌های درست پیش‌برنده تصمیم بگیرد و نقش تیمش را به‌عنوان بخشی از کل کمپانی حفظ کند. اینکه به تنهایی چه نقشی در پیشبرد اهداف شرکت دارید، مهم نیست، مهم این است که با هماهنگی سایر افراد شرکت خود آن را انجام دهید. یک مدیر باید همیشه با آینده‌نگری مدیریت کند. برای مدیریت روبه جلو باید همپای همکاران خود کار کنید. همچنین باید ارتباط بخش‌های مختلف سازمان‌تان را هدایت و این ارتباط را به نحو احسن برقرار کنید، زیرا تیم شما خوب کار نخواهد کرد اگر بخش‌های مختلف سازمان شما با هم در ارتباطی موثر و پویا نباشند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ir2IjRFk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه