سه شنبه, ۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در حالی که تنها یک هفته تا عرضه رسمی بازی Super Mario Run در اپ استور اپل باقی مانده، تحلیلگران به ارائه پیش بینی ها و تخمین های خود در قبال فروش و میزان درآمدزایی Super Mario Run پرداخته اند.

به گزارش دیجیاتو، با در نظرگیری اینکه 20 میلیون نفر در خبرنامه Super Mario Run عضو شده اند تا اعلان مربوط به انتشار بازی در اپ استور را دریافت کنند، مؤسسه آماری Sensor Tower درآمد 70 میلیون دلاری طی ماه نخست عرضه را برای Super Mario Run پیش بینی کرد.

البته این رقم فاصله زیادی با درآمد 143 میلیون دلاری پوکمون گو، یا درآمد 107 میلیون دلاری کلش رویال دارد، اما باز هم بسیار تحسین برانگیز است.

Sensor Tower می گوید که سوپر ماریو ران، از منظر تعداد دانلود طی ماه نخست،  «رکوردی تاریخی» از خود به جای خواهد گذاشت و احتمالا عملکردی به مراتب موفقیت آمیزتر از پوکمون گو داشته باشد؛ مسئله ای که علت آن را می توان در محبوبیت بی نظیر شخصیت ماریو و نیز تبلیغات گسترده اپل برای بازی جست وجو کرد.

Super Mario Run قرار است در دو نسخه به دست مشتریان برسد که یکی از آنها دمویی رایگان بوده و دیگری 10 دلار قیمت دارد. ضمنا نینتندو گفته که در بازی، شاهد هیچ گونه میکروترنسکشن یا خرید درون برنامه ای نخواهیم بود که در دنیای موبایل گیمینگ امروزی، همچون تنفس هوایی تازه است.

در نهایت مؤسسه مورد بحث می گوید که موفقیتSuper Mario Run، در گرو کیفیت دموی رایگان آن است و این دمو می تواند یا موفقیت بازی را تضمین کند یا آن را با شکستی شرم آور مواجه سازد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/npDKCu08
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه