جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: شاهد نوسانی غیرعادی نخواهیم بود و جو آرام فعلی در بازار حفظ خواهد شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پس از جمع‌بندی‌های هسته‌ای صورت گرفته میان ایران و گروه 1+5 قیمت طلا در بازار تهران با کاهش جدی رو به رو شد، به‌گونه‌ای که قیمت سکه طرح قدیم و جدید به کمترین میزان خود در چند ماه و حتی چند سال اخیر رسید. برهمین اساس این کاهش قیمت طلا تا جایی ادامه داشت که به اذعان کارشناسان قیمت سکه به کمترین میزان خود در سه سال گذشته رسید. اما طی چند روز گذشته این روند نزولی شکسته شد و سکه باز به قیمت 900 تومانی خود بازگشت، به‌طوری که هر روز شاهد نوسانی هرچند اندک در این بازار هستیم.

در همین راستا محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص چرایی این نوسانات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: افزایش قیمت طلا در چند روز گذشته با وجود روند کاهشی در نرخ جهانی رخ داده است و علاوه بر این نوسانات چند روز گذشته نرخ ارز نیز خود عاملی برای ایجاد نوسان در این بازار و قیمت طلا شده است. وی افزود: در کل در قیمت جهانی با حدودا 10دلار کاهش قیمت طلا روبه رو بوده‌ایم، در حالی که در بازار طلای تهران چند روز گذشته با افزایش رو به رو بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص پیش‌بینی چند روز آینده بازار طلا اظهار داشت: از نظر من با توجه به روند فعلی هفته آتی نیز همین روند را تجربه خواهد کرد و شاهد نوسانی غیرعادی نخواهیم بود و جو آرام فعلی در بازار حفظ خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wmExDuM5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه