پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نمایشگاه‌های بین‌المللی به عنوان یکی از مهم‌ترین اتفاقات در حوزه‌های مختلف، عموما سالانه برگزار می‌شوند. در جریان برگزاری این نمایشگاه‌ها معمولاً درصد زیادی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خارجی هستند، در سال‌های تحریم این شرکت‌ها غالبا از ترکیه و کشورهای آسیایی بودند اما در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور هرچه پررنگ‌تر شرکت‌های اروپایی و آمریکایی هم خواهیم بود.

34262462462462462476247647

از طرفی امروزه شرکت‌های خارجی که در نمایشگاه حضور می‌یابند طبیعتا نیاز به مترجم فارسی زبان دارند از این رو افراد مترجم در زبان‌های مختلف بدون برنامه‌ریزی و مدیریت به صورت شخصی یک روز قبل از برگزاری نمایشگاه سراغ شرکت‌ها رفته و درخواست کار می‌دهند و این شرکت‌ها هم به افراد اعتماد کرده و در طول 4روز نمایشگاه از آنها کمک می‌گیرند و دستمزدی در روز نهایی نمایشگاه پرداخت می‌کنند.

این مقدمه برای پیشنهاد راه‌اندازی یک شرکت خدماتی در حوزه ترجمه و ارسال مترجم بود. در این کلاف پیشنهاد می‌دهیم روی راه‌اندازی یک شرکت در حوزه خدمات ترجمه سرمایه‌گذاری کنید تا هم پروسه برگزاری نمایشگاه و هم ارسال مترجم به مناطق مختلف همراه شرکت‌های مهمان را به عهده بگیرید و این بخش را به خوبی مدیریت کنید.

ترجمه مقاله ، ترجمه تخصصی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/T7X0tgMO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه