شركت خودروسازی زیرمجموعه بیام دبلیو، Mini، با ارائه یك محصول و استراتژی برند جدید، شاهد یك لوگوی تازه با فونت و جلوههای بصری دیگر است. Mini همچنین رویكردی متفاوت را در زمینه بازاریابی اتخاذ كرده كه میتواند در ابتدا در كمپین عرضه خودروی مدل جدید Clubman این شركت دیده شود. كمپین فوق برای نخستین بار با لوگوی 2D بازسازی شده Mini بازی میكند كه جای لوگوی 3D موجود را خواهد گرفت. در ادامه یك فونت جدید، حاصل رشد و توسعه یك نوع خاص از تایپ حروف، با دست توسط چند دیزاینر سوییسی دیزاین و معرفی شده است. این فونت در صنعت نشر مورد استفاده قرار میگیرد. كمپین Clubman كه اوایل هفته جاری (24 ژوئن)، تصویری پیشرفته از این خودرو را از طریق یك رویكرد مینیمالیستی معرفی كرد، امیدوار است كه ساخت خودروی متفاوت فوق بتواند یك بیانیه درباره دیزاین به منظور «كار كردن بدون تیتر» را ارائه دهد.
با توجه به سخنان رییس Mini، سباستین مكنسن، ایده اصلی استراتژی بررسی و حفظ نمونه قبلی، نتیجه تركیب دیزاین شفاف و جذاب از لحاظ عاطفی با هدف جذب طرفداران مشتاق بیشتر به سوی خود است. از زمان ایجاد برند Mini در سال 1959 میلادی تاكنون، این برند همیشه طرفدار ایدهها، الهامها و شور و اشتیاق افراد بوده است. در حال حاضر نیز هدفی جز تداوم داستان موفقیت Mini، تصحیح استراتژی برند و احیای هویت بصری آن، در ابتدا با راهاندازی كمپین خودروی مدل جدید Clubman برند Mini وجود ندارد. قصد Mini افزایش تعداد طرفداران مشتاق خود با استفاده از یك هویت برند و ارائه پیشنهادهای جدید در آینده است.