جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عکس حساب توییتر بن وینستون، مرد جوان قد بلند و خوش پوشی را نشان می دهد که با خونسردی در کنار ملکه بریتانیا راه می رود و در ترکیبی از ثروت و شهرت راحت به نظر می آید.

او در 23 سالگی به همراه سه نفر از دوستانش کمپانی بریتانیایی تولیدات «فول ول 73» را تاسیس کرد. بیش از یک دهه بعد - و بدون صرف حتی یک پنی برای سرمایه گذاری- حالا دارد با افرادی همچون دیوید بکهام، جاستین بیبر و یوسین بولت برنامه های تلویزیونی، فیلم، موزیک ویدئو و تبلیغات می سازد.

وب سایت بیزینس اینسایدر در فستیوال بین المللی تلویزیون در ادینبورگ با وینستون ملاقات کرده و درباره اینکه او چگونه به جیمز کوردن کمک کرده تا در فاصله زمانی 18ماه، در «برنامه تلویزیونی خیلی دیر وقت همراه با جیمز کوردن» در شبکه سی بی اس آمریکا شهرت خود را از «مسخره» به «محترم» تغییر دهد گفت وگو کرده است. وینستون با انجام این کار خود را در زمره برنامه سازان تلویزیونی نخبه جهان قرار داد.

وینستون، کوردن را از زمانی که در اوایل سال  2000 برنامه «معلم ها» را برای شبکه 4 بریتانیا می ساختند، می شناخت. آنها سال گذشته به لس آنجلس منتقل شدند و به خاطر نگرانی شبکه سی بی اس از شکست برنامه تنها یک قرارداد شش ماهه و یک آپارتمان اجاره ای نصیب وینستون شد.

نگرانی ها هرگز جامه عمل نپوشیدند، اما چشم انداز مثبت به «برنامه خیلی دیر وقت» هنوز پابرجاست.

وینستون توضیح می دهد: «ما نمی خواستیم که شلوغش کنیم، می خواستیم بهترین برنامه ترکیبی سرگرمی ساز ممکن را بسازیم و امیدوار بودیم که مردم در هر فرمی که خودشان می خواهند آن را تماشا کنند.»

برنامه «همراه با کارائوکه» بهترین مثال برای این موضوع است. ایده اولیه آن در برنامه ای که کوردن در سال 2011 برای شبکه بی بی سی  ساخت ظاهر شده بود.

وینستون درباره این برنامه می گوید: «این خیلی دوست داشتنی بود که کسی در ماشینش به صدای خودش گوش بدهد و پرفروش ترین موزیک های خودش را بخواند. واقعا سرگرم کننده بود. در ضمن برنامه ما خیلی هم خودمانی تر شده بود چون افراد را با دوربین تنها می گذاشتیم.»

کمپانی وینستون در آغاز رشد کندی در آمریکا داشت، وینستون اعتراف می کند که مجبور بودند به شدت تقلا کنند تا بتوانند هنرمندان موسیقی را برای همکاری مجاب سازند. تا اینکه مشارکت ماریا کری، یکی از ستارگان مشهور، همه چیز را تغییر داد و نمونه اصلی ویدئویی که با او ساخته شد نزدیک به 30 میلیون بار دیده شد.

فروش در اپل

برنامه «کارپول کارائوکه» مرتبا فروش موسیقی را بالا برده و قرار است برای فروش به صورت سریالی در «اپل» آماده شود. وینستون موقعیت فروش در اپل را وقتی به دست آورد که دوستی اش را با مدیر اجرایی بانفوذ اپل، جیمی لاوینگ که از نخستین تولیدکنندگان در اپل نیز بود، بیشتر کرد تا از طریق این غول تکنولوژی به تلویزیون سود برساند.

وینستون همین کار را با برنامه «دراپ د میک» انجام داد که حالا دارد در شبکه تی بی اس به صورت اینترنتی فروخته می شود.

وینستون می گوید: «فکر نمی کنم بشود گفت، من می خواهم این برنامه جزو پرفروش ترین ها شود، شما می گویید من می خواهم این برنامه را واقعا سرگرم کننده بسازم. هیچ جدول برنامه ای در یوتیوب وجود ندارد، اعلام برنامه نمی شود و زمان بندی در کار نیست. بهترین چیز می رود به بالاترین ردیف می رسد.

بی بی سی در پس موفقیت بریتانیایی ها در آمریکا

این تهیه کننده می گوید که در حال حاضر بریتانیایی ها دارند از موفقیت های قابل توجهی در آمریکا لذت می برند. او از ستارگانی مانند جان الیور و سایمون کاول نام می برد و می گوید: «بریتانیایی ها همه چیز را قبضه نکرده اند، اما این قابل توجه است که کشوری به اندازه نیوجرسی، این همه موفقیت در زمینه فیلم و تلویزیون به دست آورده است.»

وینستون باور دارد که بی بی سی نقش عمده ای در بالا رفتن استانداردهای تلویزیونی بریتانیا ایفا کرده است و به کمپانی هایی مانند فول ول، دستورالعملی برای درخشیدن در صحنه های جهانی داده است. او توضیح می دهد که «تا حدود زیادی به خاطر بی بی سی است که تلویزیون های بریتانیایی برای خلاقیت و اصالت سر و دست می شکنند و در حالی که در جاهای دیگر تمرکز ممکن است فقط روی مسائل تجاری باشد، بی بی سی به همه برنامه سازان بریتانیایی اصول اولیه کیفیت را آموزش می دهد.

در راستای رویکرد های فول ول، بن وینستون، پسر پروفسور سرشناس بریتانیایی، لرد رابرت وینستون، می گوید که کمپانی روابط خود را با مشاهیر از طریق «صداقت با افراد» و «شفافیت در مورد اینکه چه چیزی در زمان به خصوص، منافع افراد را تامین می کند» شکل داده است و می افزاید که همه فن حریف بودن نیز به این امر کمک کرده است.

«این واقعیت که ما در هیچ چیز واقعا متخصص نبودیم به بزرگ ترین توانایی ما بدل شد. برای مثال اگر نگاهی به عملکرد گروه «وان دیرکشن» ما بیندازید، می شود گفت ما هم برای شما موزیک ویدئو می سازیم، هم قرار است فیلم های شما را با کلمبیا پیکچرز تولید کنیم، هم می توانیم برنامه های زنده هشت ساعته در یوتیوب برای شما بسازیم، به علاوه برای تان برنامه های تبلیغاتی نیز خواهیم ساخت و کنسرت های زنده شما را برگزار می کنیم.»

کمپانی فول ول به تازگی قراردادی با استودیو های سی بی اس امضا کرده و و وینستون در پاسخ به این سوال خبرگزاری بیزینس اینسایدر که آیا او به اهدافش رسیده است، می گوید: «من در این باره فکر نمی کنم.»

او اضافه می کند: «ما از نزدیک با استعدادهای مسلم در ارتباط هستیم و از داشتن بهترین ها لذت می بریم. وقتی شما دارید با استعداد های سطح بالا کار می کنید، چشم ها باید به آنها دوخته باشد، نه به کارگردانان و تهیه کنندگان.»

مطالب زیر را نیز مطالعه کنید:

کسب و کار با سرمایه کم

کارآفرینی با سرمایه 10 میلیون

کارآفرینی با سرمایه 50 میلیون

فرصت های سرمایه گذاری

منبع : Businessinsider
برچسب ها : قاب اقتصاد
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/v3aKH1tz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه