دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
پلیس فتا: عکس‌ها وسیله سوءاستفاده از زنان بوده است

پسر تلگرامی: فقط پشیمانم

8 سال پیش ( 1394/8/28 )
 

سرهنگ محمدمهدی کاکوان، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از آخرین جزییات پرونده پسر جنجالی شبکه تلگرام که به «پلیس فتا حواسش به همه چیز هست» معروف شده بود خبر داد و گفت: آنچه که تا الان مشخص شده این که متهم‌- وحید 30‌ساله‌- با تهیه این عکس‌ها از افراد اغفال شده سوء‌استفاده کرده است.سرهنگ محمدمهدی کاکوان، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر انتشار عکس‌های خانم‌ها و مصاحبه‌ای که خود این فرد دستگیر شده انجام داد دال بر اینکه این تصاویر مربوط به عکس‌های اقوام، دختر خاله‌ها و خواهر من هستند و فضای جامعه در این خصوص مشوش شد مقام قضایی طی حکمی دستور دستگیری این متهم را صادر کرد.


رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ گفت: با اقدامات اطلاعاتی و در یک عملیات پلیسی متهم مذکور که وحید 30ساله نام دارد، دستگیر شد و پس از انتقال به پلیس فتای تهران بزرگ تحت بازجویی‌های فنی قرار گرفت. در تحقیقات صورت گرفته از متهم مشخص شد خودرو و منازلی که در تصاویر وجود دارد متعلق به متهم نیست و متهم با ترفندهای مختلف این خانم‌ها را اغفال کرده و پس از کشاندن آنها به این مکان از آنها عکس تهیه کرده است. در کلیپی متهم عنوان کرده بود که گوشی‌اش سرقت و از آن سوء‌استفاده شده که در بررسی ماموران پلیس فتای تهران بزرگ مشخص شد که متهم در رابطه با سرقت گوشی خود به هیچ مرجع انتظامی مراجعه نکرده است.

آنچه که تا الان مشخص شده این است که متهم با تهیه این عکس‌ها از افراد اغفال‌شده سوء‌استفاده کرده است. هم اینک خانواده‌های این افراد به پلیس تهران مراجعه کرده و با اعلام اینکه حیثیت و آبرویشان در جامعه از بین رفته است، خواهان بررسی موضوع و برخورد مناسب با متهم است.سرهنگ کاکوان هشدار داد اگر فرد یا افرادی در شبکه‌های اجتماعی بخواهند از تصاویر خصوصی دیگران استفاده کنند و با انتشار آن تصاویر، افراد را مورد هتک حرمت قرار دهند قطعا با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

این متهم بعد از دستگیری با فارس در باره منتشر شدن این عکس‌ها از گوشی‌اش صحبت کرده و گفته است که خودش هیچ نقشی در این کار نداشته است. او به فارس گفته است: «از این که یک سری عکس‌ها را از سه سال پیش در گوشی‌ام نگه داشته‌ام متاسفم. این عکس‌ها را من در فضای مجازی پخش نکرده‌ام و پشیمانم که این عکس‌ها پخش شده‌اند. اما از این بیشتر پشیمانم که چرا آن کلیپ را منتشر کردم. من نه پولدارم و نه دنبال شهرت هستم. من یک کارگر خیلی ساده هستم که حتی خانه ندارم و مستاجرم. همه آن چیزهایی که درباره من گفته شده جوسازی هستند. من فقط پشیمانم.»

او در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره اینکه چرا مدعی شده، تصاویر افرادی که در گوشی او بوده‌اند، از اقوامش هستند هم گفته است که این موضوع را به درخواست چند نفر از آن افراد مطرح کرده است.برخی از این افراد به عنوان شاکی خصوصی از این مرد شکایت کرده‌اند.«چند نفر از خانم‌هایی که عکس‌های‌شان در گوشی من بود از من خواستند تا چیزی منتشر کنم و بگویم که این افراد با من خویشاوند هستند. من فقط پشیمانم. از اینکه آن عکس‌ها را در گوشی‌ام نگه داشته‌ام و بعد به‌خاطر گم‌شدن گوشی‌ام منتشر شده‌اند، پشیمانم.»

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TCLxVR4A
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه