چهارشنبه, ۱۳ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Wed, 3 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

همه مردان نقش اصلی سریال تئوری بیگ بنگ پردرآمدترین بازیگران تلویزیونی در سال 2016 هستند. 

طبق ارزیابی فوربس، جیم پارسونز که در این سریال پرطرفدار در نقش شلدون بازی می کند، با 25.5میلیون دلار (19.4میلیون یورو) درآمد خود در سال گذشته، برای دومین بار در رأس فهرست سالانه پردرآمدترین بازیگران تلویزیون های جهان قرار گرفته است.

جیم پارسونز

همبازی های او در همین سریال، جانی گالکی (لئونارد)، سایمون هلبرگ (هوارد) و نایال کونار (راج) در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

گروه سریال تئوری بیگ بنگ دو سال پیش و هنگامی که طبق گزارش ها پس از یک سری مذاکرات با دستمزد نفری یک میلیون دلاری برای هر قسمت برای پارسونز، گالکی و ستاره همکارشان کیلی کوئوکو موافقت کرد، خبرساز شد.

فهرست سالانه فوربس نشان می دهد که برای بازیگران زن و مرد در تلویزیون نسبت به فیلم، که در آنجا درآمد 64.5میلیون دلاری دایان جانسون، بسیار بیشتر از دستمزد 46میلیون دلاری پردرآمدترین هنرپیشه زن، جنیفر لارنس است، شکاف جنسیتی دستمزد باریک تر به نظر می رسد.

در فهرست بازیگران زن با بالاترین رقم دستمزد، که در هفته گذشته اعلام شد، کوئوکو با درآمد سالانه 24.5 میلیون دلار در جایگاه دوم قرار دارد.

نخستین خانم، از سریال خانواده مدرن، سوفیا ورگارا است که سال گذشته حدود 43میلیون دلار درآمد داشته است.

مادلین بِرگ، یکی از سخنگویان فوربس قبلا به ایندیپندنت گفته بود: شکاف جنسیتی دستمزد بین مردان و زنان در تلویزیون کمتر از میزان آن در فیلم است، در تلویزیون گروه ها تمایل دارند که درمورد دستمزد همه بازیگران اعم از زنان و مردان یک جا و در شرایط برابر به مذاکره بنشینند. برای مثال سوفیا ورگارا همان میزان درآمد داشته که همکار مرد او در سریال خانواده مدرن دستمزد گرفته است و کیلی کوئوکو درست مثل جیم پارسونز، برای هر اپیزود از سریال تئوری بیگ بنگ یک میلیون دلار دستمزد می گیرد.

هنرپیشه های اصلی سریال خانواده مدرن، تای بورل، جس تیلور فرگوسن، اد اونیل و اریک استونستریت نیز در فهرست 15 هنرپیشه تلویزیونی پردرآمد جهان قرار دارند.

به هر حال شکاف دستمزد هنوز باقی است. درآمد 15 هنرپیشه اول مرد در این فهرست روی هم 225میلیون دلار محاسبه شده، در حالی که این رقم برای پردرآمدترین هنرپیشه های زن روی هم 208میلیون دلار برآورد می شود.

فوربس درآمدها را براساس اطلاعات حاصل از مصاحبه با عوامل، مدیران، وکلا و کارکنان این حرفه محاسبه کرده است. تمام این درآمد ها بدون کسر مالیات و هزینه های مدیران برآورد شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/M2KHI9bu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه