یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دکتر محمد جواد کبیر، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در حاشیه نشست هم‌اندیشی بررسی الگوی تجویز و مصرف داروها در ایران که روز شنبه برگزار شد، گفت: در حال حاضر مطالبات داروخانه‌ها در برخی از استان‌ها تا تیرماه پرداخت شده و مطالبات مطب‌های پزشکان نیز تا مردادماه پرداخت شده است و به دنبال این هستیم که مابقی مطالبات را نیز پس از تخصیص اعتبارات پرداخت کنیم.

به گفته او، پرداخت مطالبات و تأمین منابع از سوی رئیس‌جمهور نیز تأکید شده است و همچنین مطالبات مراکز درمانی را نیز تا پایان اردیبهشت ماه با توجه به منابعی که به ما اختصاص یافت، پرداخت کرده‌ایم.

79568457357247246135132362476247243

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در مورد مطالبات پزشکان خانواده اظهار داشت: در این خصوص مطالبات آنها جلوتر از مابقی مراکز بوده؛ به‌طوری که تا آبان ماه پرداخت شده اما در پرداخت مطالبات بیمه درمانی کمی عقب‌تر هستیم و پرداخت‌های ما تا اواسط اردیبهشت ماه انجام شده است. به گفته کبیر، باید منابع کافی در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم در اسرع وقت به تعهدات‌مان عمل کنیم.

او همچنین در این نشست با اشاره به اینکه به دنبال توانمندسازی بیمه‌شدگان هستیم، گفت: این افراد باید بدانند از چه خدماتی برخوردار می‌شوند و این خدمات دارای چه ضوابط و استانداردهایی است. باید نظارت‌ها نیز از سوی مراجع ذی‌ربط درخصوص تجویز و توزیع دارو به‌صورت گسترده انجام گیرد که بخشی از این کار بر عهده وزارت بهداشت خواهد بود که نسبت به آگاهی مردم اقدام کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تأکید بر اینکه در سیاست‌گذاری‌ها باید اهتمام جدی به اجرای پروتکل درمانی داشته باشیم، اظهار داشت: سازمان غذا و دارو نیز درخصوص افزایش کیفیت دارو باید توجه ویژه‌ای داشته باشد و همچنین باید در مورد دسترسی مردم به داروها و قیمت‌گذاری آنها نیز توجه ویژه‌ای شود. کارگروه مشترک میان بیمه سلامت، نظام پزشکی و غذا و دارو به منظور تجویز نسخ الکترونیکی تشکیل شده است که امیدواریم بتوانیم تصمیمات درستی در این زمینه با استفاده از نظارت این کارگروه اتخاذ کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ip9tJ0Nx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه