یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی، گفت: باید به پدافند غیرعامل درحوزه امنیت غذایی به‌عنوان ضروریات زندگی امروزی بنگریم.
سردار احمد جهان‌سری اظهار کرد: اگر بتوانیم به این موضوع بپردازیم، از خطرات مصون خواهیم ماند. در این صورت جامعه در امنیت خاطر کامل و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه خواهد داد و در مواقع خطر از آسیب‌ها پیشگیری و در نهایت خطرها و آسیب‌ها کاهش خواهند یافت.
وی با بیان اینکه در کشورهایی مانند سوئد، نروژ و کانادا که دچار جنگ نشده‌اند، به پدافند غیرعامل دیدگاه عمیق‌تری نسبت به ایران دارند، افزود: پدافند غیرعامل جزو اولویت آنهاست و این موضوع را در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند. با وجود این ما باید به موضوع بیشتر توجه کرده و دیدگاه خود را عوض کنیم.
جهان سری تصریح کرد: کشورهای غربی معنی پدافند غیرعامل را از دیدگاه آمایش سرزمین می‌نگرند و پدافند بحث پایداری، تهدیدها و آسیب‌هایی است که اگر یک مدیر محیط را به‌خوبی بشناسد، قطعا از آسیب‌های پیش رو جلوگیری خواهد کرد.
وی به تشریح پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: در چرخه پدافند غیرعامل مرحله اول مصون سازی، کاهش آسیب، شناسایی آسیب‌ها، شناسایی تهدیدات، به روزرسانی اقدامات، پایش و تولید آمادگی است که هدف این چرخه در کالبد کشور، جامعه، حفاظت و امنیت مردم، نظام مدیریتی و ارتقای ضریب آمادگی خلاصه می‌شود.

زنجیره تولید
نقش اساسی در پدافند غیر‌عامل دارد
کریم مهری، در خصوص پدافند غیر‌عامل، گفت: طرح‌های تملک دارایی آتی باید با رعایت ماده 215 قانون برنامه پنجم، پیوست پدافند غیر‌عامل داشته باشد.
وی اظهار کرد: جهاد کشاورزی به دلیل سابقه درخشان در پشتیبانی از جبهه‌های جنگ و همچنین نقش بارز آن در سازندگی و تامین مواد‌غذایی به‌عنوان یکی از فاکتورهای تعیین‌‌کننده در افزایش پایداری ملی در زمان بحران و جنگ، جایگاه ویژه‌ای برای ارتقای‌ توانمندی‌های دفاعی در حوزه پدافند غیرعامل به خود اختصاص داده است.
رییس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی دایره وسیعی دارد، ادامه داد: تمام مسائل پدافند غیرعامل در داخل این مجموعه قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه زنجیره تولید می‌تواند نقش اساسی در پدافند غیر‌عامل داشته باشد، افزود: باید تلاش کنیم با تحقق کامل زنجیره تولید در بخش کشاورزی به اهداف‌مان در حوزه پدافند غیرعامل دست یابیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ANhvFySG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه