پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پتانسیل های گردشگری شهداد

9 سال پیش ( 1394/2/9 )
 

معمولا وجود کویر در هر منطقه‌ای نوعی تهدید محیط‌زیستی به شمار می‌آید اما گاهی مسئولان آن منطقه همین تهدید را تبدیل به فرصت‌ مناسب سرمایه‌گذاری و کسب درآمد می‌کنند. به تازگی هم گفته‌های استاندار کرمان در رسانه‌ها پخش شد که می‌گوید: می‌توان از ظرفیت‌های طبیعی استان کرمان بهره برد و از آن ثروت خلق کرد. در راستای بررسی مشکلات منطقه شهداد که یکی از مناطق استان کرمان است، علیرضا رزم‌حسینی اظهار داشت: شهداد دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های ویژه‌ای است. مسئولان محلی و اعضای شوراها باید زمینه را برای ورود سرمایه‌گذاران به مناطق مختلف استان فراهم کنند.

همچنین وی به مردم منطقه و علاقه‌مندان گفت: هر چه سریع‌تر طرحی را آماده کنند و درخواست‌ها و برنامه‌های خود را به‌صورت مکتوب به مسئولان مربوط برای پیگیری ارائه دهند. ما هم برای حل مشکلات بخش شهداد و مناطق اطراف آن تسهیلات و وام‌هایی در نظر می‌گیریم. رزم‌حسینی یادآور شد: سعی ما بر این است که انسان‌های خلاق، دلسوز و پرتلاش شهداد را شناسایی کنیم و به کمک دهیار و اعضای شورا در راه پیشبرد و اجرای طرح‌ها قدم‌های مؤثری برداریم. از طرفی دولت تدبیر و امید درصدد توانمندسازی روستاییان است، ما هم این اصل را مدنظر خود قرار می‌دهیم و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنها به کار می‌گیریم. 

استاندار کرمان گفت: دولت می‌خواهد روستاییان را با استفاده از پرداخت تسهیلات به‌صورت قرض با بهره ارزان توانمند کند و به‌نوعی از مهاجرت آنها به شهرها بکاهد. ما هم در این کلاف به ساکنان این منطقه یا سرمایه‌گذاران بالقوه و علاقه‌مند به مناطق کویری پیشنهاد می‌دهیم با توجه به اعلام آمادگی این استاد برای پذیرا بودن طرح‌ها و پروژه‌های نو؛ از حمایت و پشتیبانی این استان بهره‌مند شوند و در این منطقه پتانسیل‌های گردشگری و تولید را بالفعل کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/LtH4zJIe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه