شرکت هواپیمایی جت بلو JetBlue یکی از خطوط هواپیمایی ارزانقیمت است که با همکاری با کوکاکولا در یکی از فرودگاههای نیویورک کمپینی در راستای اهداف بشردوستانه برگزار کردهاند. این کمپین با نام «اشتراکگذاری کوکاکولا با انسانیت Share a Coke With Humanity» در ادامه کمپین کوکاکولا با نام share a happiness انجام شده است. هدف این کمپین نوعدوستی و ارتباطات بین انسانها است.
به گزارش آیمارکتور، به نظر میرسد کوکاکولا مسیری جدید برای کمپین قبلی انتخاب کرده و در این کمپین با همکاری جتبلو نخستین قدم را برداشته است. کمپین انسانیت با یک دستگاه وندینگ ماشین شروع میشود؛ بدین صورت که دو نوشابه در اختیار مخاطب قرار میگیرد و از وی درخواست میشود یکی را به شخص دیگری هدیه دهد. جالب است که بیش از ۷۰ درصد از اشتراکگذاریهای کوکاکولا بین افراد غربیه اتفاق افتاد و این خود نویدی از موفقیت این کمپین بوده است. در همین راستا افرادی که کوکاکولا را به افراد غریبه هدیه میدادند بهطور غیرمنتظره توسط جتبلو برنده دو بلیت سفر رایگان میشدند.