احتمالا پخش یكسری آگهی تبلیغاتی چاپی و هشدار دادن درباره خطرات پوكی استخوان توجه افراد را به سوی خود جلب نمیكند، اما مشاهده افرادی که از یك ویلچر مجهز به كنترل از راه دور فرار میکنند، جالب توجه است. این كمپین تبلیغاتی آموزشی با تم شوخی از سوی آژانس تبلیغاتی FCB Health برای بیمارستان Crouse در شهر سیراكیوس نیویورك یكسری اطلاعات كاملا هشداردهنده را با مردم به اشتراك میگذارد: حدود 54 میلیون نفر آمریكایی یا مبتلا به پوكی استخوان بوده یا از تراكم كم استخوان رنج میبرند. در ادامه نیمی از زنان بالای 50 سال به علت ابتلا به پوكی دچار شكستگی استخوان میشوند.
بهبودی میتواند سخت یا غیرممكن باشد، از این رو ویلچر بهعنوان تكیهگاه اصلی معرفی میشود. با موسیقی پس زمینه كمی شوم، آگهی تبلیغاتی «به ویلچر فكر كنید» میتواند ترس و وحشت را در دل انسان بیندازد. واكنش اولیه افراد بهظاهر ترس و وحشت است. به گزارش امبیاینیوز، این كمپین در قالب آگهیهای چاپی، تبلیغات در فضای محیطی و انتشار گسترده در رسانههای اجتماعی از طریق توییتر، اینستاگرام، فیسبوك و یوتیوب بیمارستان Crouse راهاندازی شد. آژانس تبلیغاتی FCB نیز آن را به طور رایگان به بیمارستانها و گروههای درمانی سراسر كشور پیشنهاد داد.