آژانس تبلیغاتی BBH که براساس تفکر «قدرت خلاقیت» پایهگذاری شده است و در بیشتر شهرهای جهان از جمله لندن، نیویورک، سنگاپور، سائوپائولو، شانگهای، مومبای، لسآنجلس و سوئد شعبه دارد، در اقدامی متفاوت برای جلب توجه مخاطبان به جای بیلبوردهای غول پیکری که امروزه سطح شهرها و اتوبانها و بزرگراهها را پر کردهاند، از بیلبوردهایی در اندازه فوقالعاده کوچک استفاده کردهاند.
به گزارش دنیای تبلیغات، این بیلبوردهای «بسیار کوچک» به منظور برجستهنمایی موضوعات «بسیار بزرگ» جهانی مانند شکار حیواناتی که نسل آنها رو به انقراض است، بیسوادی زنان در سراسر جهان، ترافیک انسانی، کمبود آب در زمین و آلودگی هوا استفاده شدهاند و به مدت هشت هفته در معرض دید خواهند بود.