شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امارات دست به تغییراتی در ترکیب دولت زده و دو پست وزارتی جدید به نام‌های «وزیر خوشبختی» و «وزیر تسامح» را برای نخستین‌بار در جهان ابداع کرده است. به گزارش روزنامه اماراتی الخلیج، محمد بن راشد آل مکتوم، نخست‌وزیر امارات و حاکم دوبی روز دوشنبه از بزرگ‌ترین تغییرات ساختاری در تاریخ دولت این کشور خبر داد. او در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توییتر نوشت: ما بزرگ‌ترین تغییرات ساختاری را در تاریخ دولت فدرال ایجاد کرده‌ایم. دولت جدید شامل تعداد اندکی از وزارتخانه‌ها و تعداد بیشتری از وزرا برای برخورد با پرونده‌های ملی و استراتژیک است.

64262476247437464264242464743535735783573583

حاکم دوبی اعلام کرد: ما پست وزیر مشاور تسامح و وزیر مشاور خوشبختی را ایجاد کرده‌ایم. همچنین وزارت آموزش و پرورش با وزارت آموزش عالی ادغام شده و یک وزیر برای این وزارتخانه به همراه دو وزیر مشاور برای کمک به وی تعیین شده است. ما تصمیم گرفته‌ایم تا موسسه مدارس امارات را تاسیس کنیم و ساختار وزارت بهداشت را تغییر داده و نام آن را به وزارت بهداشت و پیشگیری جامعه تغییر بدهیم.

تغییرات شامل افزایش نقش وزارت خارجه نیز می‌شود طوری که این وزارتخانه بر کمک‌های بین‌المللی خارجی امارات نظارت خواهد داشت. همچنین قرار شده که وزارت توسعه و همکاری بین‌المللی به وزارت خارجه ملحق شده و نام آن به وزارت خارجه و همکاری بین‌المللی تغییر یابد. این تغییرات در نشست دولت‌های جهان در دوبی اعلام شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4aCSHVNc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه