سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا خبر داد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پیش بینی وضعیت جوی کشور برای ۴۸ ساعت آینده گفت: براساس تحلیل نقشه های پیش یابی، برای برخی مناطق غرب کشور، افزایش ابر و در ساعات بعد از ظهر، بارش پراکنده پیش بینی می شود. این موج امروز در بخش هایی از زاگرس مرکزی و مرکز کشور سبب رشد ابر و بارش پراکنده خواهد شد. در سایر مناطق در روز آینده شاهد جوی نسبتا پایدار خواهیم بود.

با ورود این سامانه، برای برخی مناطق جنوب غرب، زاگرس مرکزی و دامنه های جنوبی البرز، رشد ابر، وزش باد، رگبار باران و گاهی رعد وبرق پیش بینی می شود. در این روز با شمالی شدن جریان ها در سواحل دریای خزر، ابرناکی و بارش پراکنده رخ می دهد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی امروز برای استان تهران، غبار صبحگاهی، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش بینی کرد و ادامه داد: بیشینه دمای استان تهران در ۲۴ ساعت آینده ۱۹ و کمینه آن ۹ درجه سانتی گراد خواهد بود. به گفته او، در روز یکشنبه نیز استان تهران شاهد آسمانی کمی ابری، افزایش تدریجی ابر و بارش پراکنده و وزش باد است. دمای هوا در سردترین ساعت این روز به ۱۰ و در گرم ترین ساعت به ۱۸درجه بالای صفر می رسد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/06DqoaIR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه