شنبه, ۱۶ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 6 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
مورینیو: چالش بعدی؟ تیم بعدی که در آن مربیگری می‌کنم؟ هنوز چیزی نمی‌دانم

واکنش مورینیو به توافق با منچستریونایتد

8 سال پیش ( 1394/12/1 )
 

سرمربی پیشین چلسی نسبت به شایعه‌هایی که در مورد حضورش روی نیمکت منچستریونایتد شنیده شده است، واکنش نشان داد. به گزارش روزنامه سان انگلیس، هرچند رسانه های اروپایی از توافق باشگاه منچستریونایتد با ژوزه مورینیو خبر دادند اما روزنامه سان در گفت و گویی که با این مربی پرتغالی داشت، تاکید کرد هنوز توافقی بین باشگاه منچستریونایتد با او صورت نگرفته است. مورینیو که ماه دسامبر گذشته به خاطر کسب نتایج ضعیف از تیم چلسی کنار گذاشته شد، تاکنون هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است. او  این درباره گفت: چالش بعدی؟ تیم بعدی که در آن مربیگری می‌کنم؟ هنوز چیزی نمی دانم.

34734583583572462462473473583584686

سرمربی پیشین چلسی در پاسخ به این سوال که آیا با سران باشگاه منچستریونایتد به توافق رسیده یا نه، اظهار داشت: نه، هنوز به توافق نرسیدم و صحبتی با آنها نداشتم. به دنبال یک تیم نیستم تا هدایت آن را برعهده بگیرم بلکه این تیم ها هستند که به دنبال من هستند.

منچستریونایتد در این فصل با هدایت لوییس فان خال، نتایج ضعیفی به دست آورده است و به نظر می رسد مدیران یونایتد هیچ علاقه ای به ادامه همکاری با فان خال هلندی ندارند. مورینیو اصلی ترین گزینه جانشینی فان خال محسوب می شود و هواداران منچستر بی صبرانه منتظرند تا عصر کابوس وار یونایتد با فان خال هرچه زودتر به پایان برسد و مورینیو بتواند با آمدنش به اولدترافورد، روح تازه ای در کالبد نیمه مرده شیاطین سرخ بدمد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3uvR9YKT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه