یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اقدام عربستان درراستای دامن زدن به تروریسم است. رئیس‌جمهوری در پیامی به مناسبت شهادت شیخ نمر باقر النمر، این اقدام غیر‌اسلامی و غیر‌انسانی دولت عربستان را محکوم و در راستای سیاست‌های فرقه‌گرایانه و دامن زدن به تروریسم و افراط دانست. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم. خبر اعدام عالم مجاهد شیخ نمر باقر النمر موجی از اندوه و تاسف در بین جوامع اسلامی به‌وجود آورد. اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام غیرانسانی که در تعارض آشکار با حقوق بشر و ارزش‌های اسلامی است، به خانواده شهید شیخ نمر، علمای اعلام و عموم مسلمانان تسلیت عرض می‌کنم.

45537357345735783458458357345734573573

تردیدی ندارم که دولت عربستان با این اقدام غیر‌اسلامی، وجهه خود را در بین کشورهای جهان به‌ویژه کشورهای اسلامی بیش از پیش مخدوش کرده است. چنین اقدامی در راستای سیاست‌های فرقه‌گرایانه و دامن زدن به تروریسم و افراط در منطقه و جهان بوده که در سال‌های اخیر منجر به بی‌ثبات کردن منطقه و ایجاد جنگ و درگیری شده است. مردم مسلمان ایران اگرچه در کنار همه مسلمانان جهان این اقدام غیراسلامی را به‌شدت محکوم می‌کنند اما اجازه نمی‌دهند که این جنایت، دستمایه افراد و گروه‌های خودسر در کشور برای انجام اعمال غیر‌قانونی و هتک حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شود. حرکتی که توسط جمعی افراد افراطی شب گذشته در تهران و مشهد صورت گرفت و به وارد آمدن خسارت به سفارت و کنسولگری کشور عربستان که شرعا و قانونا باید در پناه جمهوری اسلامی ایران در امنیت باشد، منجر شد، به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و قبل از هر چیزی توهین به نظام و لطمه به آبروی جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود. همه مسئولان نظام، عزم قاطع دارند که با این خودسری‌ها و اعمال مجرمانه برخورد جدی شود.

از این رو، از وزیر کشور می‌خواهم که با همکاری قوه محترم قضاییه و وزارت محترم اطلاعات و با قاطعیت کامل، عاملان این تهاجم را شناسایی و برای اجرای عدالت به دستگاه قضایی معرفی کنند تا برای همیشه به این‌گونه اعمال زشت پایان داده شود و امنیت کامل نمایندگی‌های سیاسی دولت‌ها در جمهوری اسلامی ایران تضمین شود. خداوند روح شهید شیخ نمر را با شهدای کربلا محشور کند و اسلام و مسلمانان را عزت عنایت فرماید. حسن روحانی. رئیس‌جمهوری اسلامی ایران.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YHPynA0i
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه