یکشنبه, ۱۷ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 7 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هوای تهران، بارانی اما ناسالم

8 سال پیش ( 1394/10/19 )
 

براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، سامانه بارشی از غرب کشور وارد شده و موجب بارش باران، برف و وزش‌باد در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز می‌شود. از بعداز ظهر شنبه فعالیت این سامانه به‌تدریج به مرکز، جنوب، شمال و شمال شرق کشور گسترش می‌یابد، یکشنبه این سامانه در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور فعال خواهد بود و به‌تدریج اوایل دوشنبه این سامانه از مرزهای شرقی کشور گذر خواهد کرد.

در بعضی ساعات روز جمعه در استان‌های اردبیل، گیلان و خوزستان وزش‌ باد شدید پیش‌بینی می‌شود، روز یکشنبه خلیج‌فارس مواج خواهد بود. براساس این گزارش، آسمان تهران روز شنبه ابری و همراه با بارش باران و برف در پاره‌ای نقاط مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

این درحالی است که براساس داده‌های به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران وضعیت هوای پایتخت‌نشینان با شاخص کیفی ۱۰۷برای ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد. ازاین رو توصیه شده است که سالمندان، کودکان و بیماران قلبی، ریوی و تنفسی از حضور در فضای آزاد در مواقع غیر‌ضروری خودداری کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/aGhRew7J
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه