چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وزارت راه و شهرسازی درباره خرید ویلا و زمین در شهر‌های شمالی بدون در نظر داشتن شرایط لازم در ایام نوروز هشدار داد. به گزارش ایسنا، سیدقاسم بی‌نیاز ، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو، زمین‌های دارای کاربری کشاورزی را به‌ویژه در استان‌های شمالی بدون مجوز از مراجع ذی‌صلاح تفکیک می‌کنند و به معرض فروش می‌گذارند و حتی در مواردی پس از ساخت غیرقانونی ویلا آن را می‌فروشند. 

وی افزود: این موضوع موجب شده بخش قابل توجهی از آگهی‌های نشریات به فروش زمین‌ها و ویلاهای فاقد اسناد مالکیت و مجوز ساخت اختصاص یابد که وزارت راه و شهرسازی به هموطنان توصیه می‌کند دقت لازم را هنگام خریداری این املاک به کار گیرند.
بی نیاز تصریح کرد: در این زمینه استعلام از اداره کل راه و شهرسازی، مشورت با مشاور حقوقی و دیدن اسناد لازم برای خرید زمین و ویلا توصیه می‌شود.

62462362423472461356362346734735835

وی با اشاره به نامه دادستان کل کشور در تاریخ94/12/10 در رابطه با لزوم اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه برای کاهش تصرفات و تجاوزات به اراضی دولتی در ایام تعطیلات نوروزی تصریح کرد: وزارت راه وشهرسازی از مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها درخواست کرده است که ضمن تعامل و هماهنگی با رؤسای محترم کل دادگستری استان و برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای حفظ حقوق بیت‌المال، نحوه اقدام شعب ویژه، گشت‌زنی نیروهای کشیک و در نهایت اثرات و نتایج حاصل را برای مشاور وزیر و نماینده تام‌الاختیار در شورای حفظ حقوق بیت‌المال ارسال کنند.

یادآوری می‌شود در تعطیلات نوروزی با مسافرت هم وطنان به‌ویژه به مناطق شمال کشور، افراد فرصت طلب و سودجو مبادرت به فروش زمین‌های کشاورزی به‌عنوان ویلا یا با کاربری مسکونی و تجاوز به اراضی بیت‌المال می‌کنند که باید اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص صورت گیرد.

او با اشاره به اینکه تلفن‌های گویای وزارت راه و شهرسازی در زمینه هواشناسی، وضعیت راه‌های کشور، حرکت قطارها و هواپیماها به‌صورت شبانه روزی در ایام نوروز آماده پاسخگویی به شهروندان است، اظهار کرد: تلفن 5149 آماده پاسخگویی به مسافران ریلی در زمینه فروش بلیت، اعلام برنامه حرکت قطارها، اطلاعات موجودی و اطلاعات آژانس‌ها و. . . . است و اطلاعات حرکت قطارها از شماره 1539 قابل پیگیری است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/EHkYV7vs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه