جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هشدار هکر آمریکایی به روس ها

7 سال پیش ( 1395/8/3 )
 

یک هکر آمریکایی که خود را the Jester معرفی کرده است، در پاسخ به حمله سایبری صورت گرفته از سوی روس ها، وب سایت وزارت امورخارجه این کشور را هک کرد. روز جمعه گذشته و طبق گزارش های منتشر شده، این هکر آمریکایی موفق شد به اطلاعات وب سایت وزارت امورخارجه روسیه دست یافته و این جمله را روی آن حک کند: «حمله به آمریکا را متوقف کنید.»

در ادامه پیامی که هکر آمریکایی برای روس ها نوشته آمده است: «رفقا! ما فعالیت های عادی سایت وزارت امورخارجه روسیه را با اختلال مواجه کردیم تا این پیام مهم را به شما برسانیم، بهتر است تمامش کنید! ممکن است بتوانید بعضی از همسایگان تان را بترسانید، اما اینجا آمریکاست و کسی از اقدامات شما خوشحال نیست.»

براساس تغییراتی که به دنبال هک شدن وب سایت وزارت امورخارجه روسیه در این پایگاه اینترنتی اتفاق افتاده است، کاربران آن پس از ورود آهنگ اخطاری را شنیده و سپس صفحه پیش بینی وضعیت آب و هوا را ملاحظه می کنند.

شایان ذکر است که اتفاقات اخیر در شرایطی صورت می پذیرد که مسکو و واشنگتن پس از آغاز جنگ داخلی اوکراین و همچنین سرکوب گروه های تروریستی تحت حمایت غرب در سوریه توسط نیروی هوایی روسیه، مقامات آمریکایی بارها روسیه را به دخالت در سیاست های این کشور متهم کرده اند.

در چنین شرایطی که روابط دو ابرقدرت جهانی هر روز وخیم تر می شود، حملات سایبری صورت گرفته از سوی روسیه به نهادهای امنیتی و دولتی آمریکا بر نگرانی ها می افزاید. در همین راستا چندی پیش مقامات امنیتی ایالات متحده، روس ها را به سرقت اطلاعات محرمانه موجود در ایمیل های اعضای کمیته ملی دموکراتیک آمریکا متهم کردند.

کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات ضمن تایید حمله سایبری صورت گرفته از طرف روس ها اعلام کردند که ایمیل های محرمانه توسط هکرهای روسی سرقت شده و در اختیار وب سایت ویکی لیکس قرار گرفته است. 

روسیه و رئیس جمهوری این کشور ولادیمیر پوتین اتهامات آمریکا در زمینه حمله سایبری مسکو به این کشور را قویا رد کرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NG3Mx5gy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه