یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه، پرداخت قبوض تلفن همراه یکی از هزینه‌های ثابت زندگی شده است و گاهی بخش قابل توجهی از درآمدهای خانوار را به خود اختصاص می‌دهد.  تلفن‌های همراه به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده و رواج تلفن‌های همراه هوشمند نیز باعث شده تا مردم ساعت‌های بیشتری را به کار با تلفن‌های همراه خود بپردازند.  تمایل فزاینده مردم به استفاده از تلفن‌های همراه برای انجام امور مختلف در حالی است که باید به پرداخت هزینه استفاده از تلفن‌های همراه نیز توجه کرد.  در این گزارش پنج موضوعی، که باعث افزایش هزینه‌های تلفن همراه شما می‌شوند، معرفی می‌کنیم:

mobile phone costs2
۱- هزینه‌های رومینگ، هنگام سفر به خارج از کشور: با استفاده بهینه از تلفن‌های همراه خود در جریان سفرهای خارجی و همچنین کسب اطلاعات لازم در خصوص هزینه‌های رومینگ کشورهای مختلف پیش از سفر می‌توانید این هزینه را به نحو احسن مدیریت کنید.
۲- چک کردن پیام‌ها در صندوق صوتی: هر بار که پیام‌های صوتی خود را از طریق تلفن همراه چک می‌کنید، برایتان هزینه می‌افتد و باید در این خصوص مراقب باشید و زمان گوش کردن به پیام‌های صوتی خود را مدیریت کنید.
۳- هک شدن از طریق پیامک: اگر روی پیامک‌هایی که مشکوک هستند، کلیک کرده‌اید لطفا تلفن همراه خود را چک کنید، زیرا ممکن است این پیامک‌های ویروسی مبلغ قبض شما را به طرز عجیبی افزایش دهند.
۴- استفاده زیاد از اپلیکیشن‌ها: اگر اهل استفاده از اپلیکیشن هستید باید مراقب باشید. اینکه بدون هزینه می‌توانید با تلفن‌های همراه آیفون و اندروید خود اپلیکیشن‌های مختلف را دانلود کنید، به این معنا نیست که استفاده از این اپلیکیشن‌ها رایگان است.
۵- دانلود و پیامک زیاد: شاید فکر کنید که پیامک هزینه زیادی ندارد، درست فکر می‌کنید اما مراقب تعداد پیامک‌ها و دانلودهای خود باشید، زیرا اشتیاق زیاد در این خصوص می‌تواند قبض‌های سنگین را به همراه داشته باشد.

برچسب ها : گزارش بازار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VBrUZjPo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه