جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه کمتر از 3درصد گاز مصرفی کشور از ترکمنستان وارد می شود، گفت: با توجه به اینکه قرارداد تجاری گاز با این کشور رو به اتمام است، احتمال تمدید نشدن قرارداد وجود دارد اما نگران نیستیم.


مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به ترکمنستان سفر کرده است، نتیجه تمدید یا پایان قرارداد تجاری گاز ایران با این کشور مشخص می شود.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه روزانه حدود 4میلیون و 300هزار مترمکعب گاز از ترکمنستان از گلستان برای تقویت گاز استان های شمالی وارد می شود، شرکت ملی گاز برای مدیریت مصرف گاز خانگی، قطع گاز نیروگاه، صنایع سیمان و فولاد را در دستور کار قرار داده است.

مومنی تصریح کرد: در هر صورت نگران پایان قرارداد تجاری با ترکمنستان نیستیم و با مدیریت به موقع می توانیم مقدار گاز وارداتی از این کشور را جبران کنیم.

پیش بینی مصرف 191میلیارد مترمکعب گاز در سال جاری مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه سال گذشته 171میلیارد مترمکعب گاز در کشور مصرف شده است، گفت: پیش بینی می شود امسال مصرف گاز با 20 میلیارد مترمکعب به 191 میلیارد متر مکعب افزایش یابد.

مومنی افزود: اگر در مصرف گاز کشور 10درصد صرفه جویی شود، قطع گاز نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزارو 77 شهر و 21هزار و 600 روستای کشور از نعمت گاز برخوردارند، ادامه داد: در حالی که ایران کمتر از یک درصد جمعیت دنیا را دارد در مصرف گاز رتبه سوم را داریم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f2iRjWPd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه