با آغاز مسابقات یورو 2016، تعدادی از برندها به استفاده از حس فزاینده میهنپرستی در سرتاسر اروپا در كمپینهای بازاریابی خود روی آوردهاند. از جمله آنها میتوان به خودروساز سوئدی، ولوو، اشاره كرد كه برای شرح داستان زندگی و موفقیت یكی از منحصربهفردترین ورزشكاران، زلاتان ابراهیموویچ انتخاب شده است.ضمن تقدیر از ذهن مستقل و تفكر متفاوت، ولوو روی این مهاجم سوئدی سازشناپذیر تمركز كرده است كه كاپیتان تیم كشورش در یورو 2016 خواهد بود.
به گزارش امبیای نیوز، آگهی «Prologue» به معنای مقدمه و سرآغاز، ساخته شده در سوئد، در حالی به تبلیغ خودروی مدل V90 ولوو میپردازد كه تمركز روی زلاتان گوشهنشین و تنها را مبنای خود قرار داده است. زلاتان در این آگهی تبلیغاتی درباره تربیت آشفته و ذهنیت راهنمای او برای تبدیل شدن به بزرگترین بازیكن سوئدی از گذشته تاكنون بحث و گفتوگو میكند.
به گفته آندرس گوستافسون، معاون ارشد ولوو در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، در كمپین فوق ذهن مستقل و قدرت نهفته در مهارت تفكر متفاوت مورد تعریف و تمجید قرار میگیرد. شباهتهای بسیار زیادی بین داستان سفر زلاتان و ولوو وجود دارند. تلاشهای ولوو برای رسیدن به جایگاه مورد نظر مثل بقیه نبوده است.