چهارشنبه, ۷ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 28 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز
ایستگاه تبلیغات

نگاه ولوو به اساس پیشرفت زلاتان

8 سال پیش ( 1395/3/25 )
 

با آغاز مسابقات یورو 2016، تعدادی از برندها به استفاده از حس فزاینده میهن‌پرستی در سرتاسر اروپا در كمپین‌های بازاریابی خود روی آورده‌اند. از جمله آنها می‌توان به خودروساز سوئدی، ولوو، اشاره كرد كه برای شرح داستان زندگی و موفقیت یكی از منحصربه‌فرد‌ترین ورزشكاران، زلاتان ابراهیموویچ انتخاب شده است.ضمن تقدیر از ذهن مستقل و تفكر متفاوت، ولوو روی این مهاجم سوئدی سازش‌ناپذیر تمركز كرده است كه كاپیتان تیم كشورش در یورو 2016 خواهد بود.

به گزارش ‌ام‌بی‌ای نیوز، آگهی «Prologue» به معنای مقدمه و سرآغاز، ساخته شده در سوئد، در حالی به تبلیغ خودروی مدل V90 ولوو می‌پردازد كه تمركز روی زلاتان گوشه‌نشین و تنها را مبنای خود قرار داده است. زلاتان در این آگهی تبلیغاتی درباره تربیت آشفته و ذهنیت راهنمای او برای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بازیكن سوئدی از گذشته تاكنون بحث و گفت‌وگو می‌كند.

به گفته آندرس گوستافسون، معاون ارشد ولوو در اروپا، خاورمیانه و آفریقا، در كمپین فوق ذهن مستقل و قدرت نهفته در مهارت تفكر متفاوت مورد تعریف و تمجید قرار می‌گیرد. شباهت‌های بسیار زیادی بین داستان سفر زلاتان و ولوو وجود دارند. تلاش‌های ولوو برای رسیدن به جایگاه مورد نظر مثل بقیه نبوده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4ZIa90eJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه