چهارشنبه, ۷ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 28 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز
ایستگاه تبلیغات

نمره منفی برای غول‌های آدیداس و پوما

8 سال پیش ( 1395/4/6 )
 

در جریان بازی تیم‌های فوتبال فرانسه و سوییس چندین بار پیراهن بازیکنان سوییس خیلی ساده پاره شد. این در حالی است که توپ مسابقه هم در نیمه دوم در اتفاقی کم سابقه ترکید.

به گزارش مشرق، آنچه در این دیدار بسیار جالب توجه بود پاره شدن پیراهن‌های بازیکنان تیم فوتبال سوییس بود تا آنجا که ظرف ۴۵ دقیقه پیراهن چهار بازیکن این تیم پاره شد و مجبور به تعویض آن شدند.

شرکت آلمانی پوما مسئول تهیه لباس‌های تیم ملی سوییس است. پاره شدن پیراهن حتی در صحنه‌ای به ضرر قرمزپوشان تمام شد.

در یک صحنه «باکاری سانیا»، مدافع فرانسه پیراهن «مهمدی» را گرفت و چه بسا اگر پیراهن پاره نمی‌شد این بازیکن در محوطه جریمه تعادل خود را از دست می‌داد و داور یک پنالتی به نفع سوییس اعلام می‌کرد.

توپ مسابقه هم که ساخت شرکت آدیداس است و با نشان  Beau Jeu به معنی بازی زیبا در این رقابت‌ها رونمایی شده است در صحنه برخورد «آنتونی گریزمان» و «والون بهرامی» پنچر شد.

توپ‌های آدیداس در جام جهانی ۲۰۱۰ به نام «جابولانی» به‌شدت مورد انتقاد واقع شده بود. قیمت توپ‌های آدیداس برای این تورنمنت ۱۰۵ پوند تعیین شده است.

دو شرکت برادر و رقیب روز ناخوشایندی را در عرصه بین‌المللی پشت سر گذاشتند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/V5CxtI8u
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
شجاعی :
8 سال پیش
این میتونه یک فرصت خوب برای شرکت های رقیب به خصوص Nike باشه
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه