یك كمپین تبلیغاتی چاپی هوشمندانه از آژانس تبلیغاتی
Leo Burnett Tailor Made در برزیل به وضوح نحوه فیلمبرداری موسسه فیلمسازی«Lemonde Films» و تلاش برای ساخت فیلمهای بزرگ با بودجههای كم را نشان میدهد. این كار تبلیغاتی كه جایزه شیر برنزی جشنواره كن امسال را به خود اختصاص داده است، صحنههایی از دو نوع فیلم مختلف با موضوعات جنگ و درام را به تصویر میكشد.
در هر مورد، آنچه كه در منظرهیاب دوربین اتفاق میافتد، ظاهری مجلل و پر هزینه دارد؛ برای مثال سربازی كه روی همرزم خود در میدان جنگ خم شده یا دختری كه بر پوزه اسب بوسه میزند، اما لبههای بیرونی این آگهیهای تبلیغاتی نشان میدهد كه این انفجارهای آتشین و صحنه غروب خورشید در یك روستا فقط توهمات كم هزینهای هستند كه در چند پس زمینه و اتاق ساده به وجود آمدهاند.
این آگهیهای تبلیغاتی با جزئیات جالبی همراه هستند. برای مثال، بازیگران در کنار ایفای نقش بهعنوان عوامل تولید، نیروهای انسانی، نورپرداز و دیگر افراد مورد نیاز برای فیلمبرداری خارج از محدوده دوربین دستی در كار داشته و به این ترتیب به كاهش هزینهها كمك میكنند. این آگهیهای تبلیغاتی از استقبال قابل قبول بینندگان برخوردار شدهاند.