سه شنبه, ۶ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 27 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

هیوندای از برنامه‌های خود برای احداث یك جایگاه مخصوص طرفداران در منطقه «King Cross» لندن خبر داده است. به این ترتیب طرفداران فوتبال شانس تماشای بازی‌های یورو 2016 از طریق فناوری جامع جدید را به دست خواهند آورد.

FanDome(جایگاه طرفداران) هیوندای با 45هزار نفر ظرفیت فرصتی رایگان را برای تماشای این تورنمنت تابستانی در فرانسه از طریق نخستین نمایشگر صوتی-تصویری 360 درجه‌ای زنده جهان برای بینندگان به وجود می‌آورد. سیستمی از نمایشگرهای عظیم‌الجثه ضمن احاطه فضای داخلی این محیط گنبدی شكل، طرفداران را در بهشت فوتبال قرار می‌دهد.

به گزارش‌ام بی‌ای نیوز، این نمایشگرها به طور زنده نسبت به اتفاقات پیش‌آمده در بازی، از قبیل گل‌ها، كارت‌های قرمز و زرد، ضربات پنالتی و سرودهای ملی به‌صورت صوتی-تصویری واكنش نشان خواهند داد.

به‌عنوان یكی از اسپانسر‌های رسمی یورو 2016، هیوندای با استخدام بازیكن بین‌المللی سابق تیم ملی ولز، وینی جونز، شخصیت او را به این تجربه تزریق خواهد كرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4xQRvtNn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه