جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نمایشگاهی از صید و صیادی

8 سال پیش ( 1394/4/30 )
 

دریا و تفریحات مربوط به آن همواره یکی از بهترین گزینه‌های سودآور گردشگری بوده است. شنا، حمام آفتاب، قایق سواری، ماهی‌گیری و صیادی همگی از جمله جاذبه‌های گردشگری دریایی به شمار می‌آیند؛ بخش مهمی که در ایران چندان توجهی به آن نشده و البته پیش از این یک سرنخ درخصوص آن ارائه کردیم؛ گردشگری آموزشی که یکی از منطقی که برای آموزش مدنظر است همین دریاها هستند. در واقع آشنایی گردشگران با صید و صیادی و همچنین جاذبه‌هایی که دریا دارد می‌تواند یکی از سرمایه‌گذاری‌های جذاب و سودآور باشد. بهانه نوشتن این کلاف هم خبری مبنی بر برگزاری یک جشنواره گردشگری ماهی و میگو با هدف آشنایی بیشتر گردشگران با صید و صیادی به‌عنوان یکی ازمهم‌ترین جاذبه‌های استان بوشهر در مهر ماه امسال است. 

در این خصوص معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر به خبرنگار مانا گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر به‌عنوان مهم‌ترین استان کشور به لحاظ صیادی محسوب می‌شود و بخش اعظم صید ماهی و میگوی کشور در آب‌های این استان انجام می‌شود بنابراین می‌توان از آن به‌عنوان جاذبه مهم گردشگری برای جذب بیشتر گردشگران به این استان بهره برد.

ناصر امیرزاده در ادامه افزود: در نظر داریم در راستای استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود در استان به منظور جذب بیشتر گردشگران، جشنواره ماهی و میگو را برگزار کنیم. وی اذعان داشت: در این جشنواره گردشگران می‌توانند با استفاده از لنج‌های صیادی به همراه صیادان به دریا بروند و از نزدیک صید را تجربه کنند. امیرزاده همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزش پخت غذاهای محلی با استفاده از ماهی و میگو در حاشیه این جشنواره برای گردشگران خبر داد.

ما هم در این کلاف به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌دهیم باتوجه به اینکه تاکنون از ظرفیت‌های صیادی به‌عنوان جاذبه گردشگری در این استان استفاده نشده است با حضور در چنین نمایشگاه‌هایی و بررسی موقعیت‌ها و پتانسیل‌های این منطقه در زمینه گردشگری علمی و آموزشی و دریایی سرمایه‌گذاری کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RXltszQx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه