بطری آب معدنی« resource Natural Spring Water » نستله قصد دارد ضمن جلب توجه افراد به سوی بازیافت بطری به بطری، آگاهی و تقاضا برای بطریهای پلاستیكی بازیافت شده با عرضه یك بطری از جنس 100درصد rPET (پلی اتیلن ترفتالات بازیافت شده) را بالا ببرد. به گزارشام بیای نیوز، نستله یكی از اولین برندهای آب معدنی طبیعی بزرگ در دنیا به شمار میرود كه یك بطری از جنس 100درصد rPET را به بازارهای سرتاسر جهان ارائه میدهد.
با انجام این حركت نستله امیدوار است بتواند روی كاربردهای rPET، حین تاكید بر روی اهمیت بازیافت بطری به بطری و افزایش آگاهی و تقاضا پیرامون بطریهای پلاستیكی بازیافت شده تمركز كند. Nestléبه گفته NWNA، این شركت ضمن جستوجوی مداوم درباره گزینههای بسته بندی زیست محیطی جدید، به كشف راههایی با هدف افزایش شناخت درباره فواید بازیافت نیز میپردازد. NWNA متعهد میشود كه تا سال 2018 حجم بازیافت بطری نوشیدنی PET را تا مرز 60درصد افزایش دهد.