سه شنبه, ۱۲ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 2 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

نرم افزار موبایل بیمه ملت یکی از ابزارهای ارائه خدمات به مشتریان بوده که بر اساس آخرین فن آوری ها در حوزه تلفن همراه توسعه داده شده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، موبایل بیمه ملت در حال حاضر بروی گوشی های دارای سیستم اندروید قابل نصب بوده و بزودی نسخه برای گوشی های با سیستم های IOS  نیز ارائه خواهد شد.

تا پیش از این مشتریان فقط می تواستند نرم افزار را از طریق لینک قرارداده شده بروی سایت بیمه ملت در بخش موبایل بیمه و یا با مراجعه به play Store تهیه کنند؛ ولی با اقدامات انجام شده امکان نصب آن، با جستجوی واژه "بیمه ملت" از طریق "بازار" هم فراهم شده است.

پس از نصب برنامه، برای ورود به موبایل بیمه، نام کاربری و رمز عبور درخواست می شود. مشتریان بیمه ملت شامل بیمه گذاران و بیمه شدگان، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانند هم از سرویس "موبایل بیمه" و هم از "اینترنت بیمه" ملت استفاده کنند.

لازم به ذکر است که نام کاربری و رمز عبور، پس از خرید اولین بیمه نامه از شرکت بیمه ملت، از سامانه پیامکی 85333 به مشتری پیامک می شود.

البته افرادی که تاکنون جزو مشتریان بیمه ملت نشده اند، می توانند با ثبت نام در سایت بیمه ملت از قسمت اینترنت بیمه، بخش مشتریان جدید نام کاربری و پسورد دریافت کرده و از خدمات اینترنت بیمه بهره مند شوند.

خدمات موبایل بیمه در حال حاضر به شرح ذیل است:

- مشاهده بیمه نامه ها، الحاقیه ها و خسارت های دریافتی در کلیه رشته های بیمه ای

- مشاهده صورتحساب ذخیره ریاضی بیمه های زندگی به صورت آنلاین

- مشاهده شبکه نمایندگی و شبکه خسارت بیمه ملت بروی نقشه و پیدا کردن نزدیک ترین مراکز و نمایندگی ها

- واریز اقساط (تا سقف 200 هزار تومان)

امکاناتی که در آینده نزدیک به موبایل بیمه اضافه خواهد شد عبارتند از:

- مشاهده اقساط کلیه بیمه نامه ها

- مشاهده خسارات درمان و مانده پوشش ها

- تمدید بیمه نامه ثالث، حوادث و غیره

- صدور برخی از رشته ها از جمله حوادث

- اعلام خسارت

- حذف محدودیت سقف پرداخت قسط

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9EQmGSo6
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه