دوشنبه, ۱۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 1 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هوای تهران همچنان برای تمام گروه های جامعه ناسالم است، راننده ها اجازه خرید طرح ترافیک را ندارند و طرح ترافیک زوج و فرد تا اطلاع ثانوی تا ساعت 19 در سطح پایتخت اجرا می شود. روز گذشته سخنگوی اورژانس تهران هم از استقرار چهار دستگاه آمبولانس و 22 موتورآمبولانس در سطح شهر و به دنبال تشدید آلودگی هوا خبر داد و با تصویب جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران تمام مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان به جز شهرستان های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز سه شنبه تعطیل اعلام شدند.

ناسالم برای همه

به افراد دارای بیماری قلبی ریوی، سالمندان و خردسالان توصیه می شود که از ترددهای غیر ضروری در شهر خودداری کنند. همچنین توصیه می شود که سایر افراد نیز از انجام فعالیت های شدید بدنی در فضای باز خودداری کنند.

این در حالی است که به گفته محمد رستگاری، معاون نظارت و پایش محیط زیست استان، طی این مدت ایستگاه فرمانداری شهرستان ری با عدد 200 نشانگر بالاترین میزان آلودگی در بین ایستگاه ها بوده است.
رستگاری گفت: به افراد دارای بیماری قلبی ریوی، سالمندان و خردسالان توصیه می شود که از ترددهای غیر ضروری در شهر خودداری کنند. همچنین توصیه می شود که سایر افراد نیز از انجام فعالیت های شدید بدنی در فضای باز خودداری کنند.

آلودگی هوای روز گذشته تهران همچنین سبب تعطیلی بیشتر تورهای گردشگری در پایتخت شد، به همین دلیل مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران رسماً از گردشگران خارجی و داخلی که در این چند روز به تهران سفر می کنند، عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JKoTQrfH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه