مکدونالد به توصیه مشاوران روانشناسی و تبلیغات تصمیم گرفت در یک فرآیند تدریجی، اندک اندک رنگ زمینه لوگوی خود را از قرمز به سبز تغییر دهد. این تغییرات از مدتی قبل در برخی شعب مکدونالد آغاز شده است و این روند ادامه دارد تا مشتریان جهانی این محصول، از تغییر ناگهانی رنگ رسمی این برند معروف، شوکه نشوند. اکنون رنگبندی لوگوی مکدونالد آرامآرام در حال تغییر است.
به گزارش پولنیوز، این تصمیم در پی آن گرفته شد که درج کالری موجود در همه محصولات غذایی در امریکا اجباری شد. با این اجبار، مدیران مکدونالد نگران هستند درج میزان کالری موجود در فست فودهایشان - که بسیار بالاست - فروش محصولات این شرکت را کاهش دهد. بنابراین به توصیه مشاوران روانشناسی و تبلیغات تصمیم گرفتند در یک فرآیند تدریجی، اندک اندک رنگ زمینه لوگوی خود را از قرمز به سبز تغییر دهند. رنگ سبز، القاکننده سودمندی و سازگاری با طبیعت است و همین امر مسئولان مکدونالد را امیدوار کرده که این رنگ بتواند اثرات روانی درج کالری بالای محصولاتشان را تعدیل کند.